کتاب

10 کتاب برتر 2019

با رسیدن به پایان سال 2019 ، وقت آن 10 کتاب برتر 2019 را از نگاه مجله نیویورک تایمز به شما معرفی کنیم. بهترین کتاب های 2019 که شامل کتب منتخب سال و  بهترین کتاب های سال 2019 از نگاه نیویورک تایمز هستند توسط این مجله معرفی شده و در زیر لیست آنها به همراه توضیحات آمده است.  در صورت تمایل به خرید کتاب های منتخب 2019 از وب سایت فایلسو درخواست کتاب خارجی تا ما آن ها را برای شما تهیه نماییم.

10 کتاب برتر 2019

————————————————————————————————————————

ناپدید شدن زمین

اثر جولیا فیلیپس

10 کتاب برتر 2019

در فصل اول این رمان نخستین اطمینان ، دو دختر جوان ناپدید می شوند ، و با ارسال امواج شوكی از طریق شهری كه در حاشیه شبه جزیره کامچاتكا دورافتاده و در حال گذر از آن قرار دارد ، امواج شوك می كنند. آنچه در ادامه می خواند رمانی از داستانهای کوتاه با هم تداخل دارد در مورد زنان مختلفی که تحت تأثیر ناپدید شدن آنها قرار گرفته اند. هر داستان غنی با روایت یک ماه دیگر روایت را به جلو سوق می دهد و راه هایی را که زنان کامچاتکا در اثر جنایات – شخصاً ، فرهنگی و عاطفی – از هم پاشیده اند ، افشا می کند.

————————————————————————————————————————

10 کتاب برتر 2019

سومین رمان مهیج لرنر ، پس از “ترک ایستگاه آتوشا” و “10:04” دامنه امپراتوری آمریكایی را آغاز می كند ، از پدر و مادر تا كودك ، از مردانگی سمی گرفته تا سكون های كنجیلوس ، از مجتمع ائدیپوس فروید تا “همه ی چشم های من”. Tupac به عنوان “شخصیت اصلی” باز می گردد. ستاره ، و بیشتر در شخص سوم. بخش های مساوی از کتاب به صدای والدین روانشناس وی ، و همکلاسی سابق منتقل می شود که نقص شناختی آن برعکس هدایای آدم است. سؤالات رمان های قبلی درباره هنر و اصالت همچنان ادامه دارد. اما بی ایمانی آدم اکنون به نشانه بحران ملی اعتقاد کشیده شده است. زرادخانه شخصی خود لرن همواره شامل احساس آهنگساز برای ارکستر ، محدوده آوازی یک ونتیلوکوئیست و یک الگوی زیباشناختی خوب است. با این حال ، هرگز قبل از آن ، بسیار با نشاط ، افراط کرده است ،

————————————————————————————————————————

10 کتاب برتر 2019

بسیاری از نه داستان بسیار عمیق در این مجموعه ، عواقب مادی سفر زمان را بررسی می کنند. خواندن آنها احساس می کند که در شام با یک دوست که نظریه علمی را برای شما بدون یک اونس تراکم توضیح می دهد ، نشسته است. هر داستان با اندیشه و ظرافت ، یک سؤال فلسفی ایجاد می کند. Chiang پس از گذر از زمین های قابل توجه ، هر 9 نفر را به مکالمه ای که به صورت دایره ای شکل می گیرد ، راهنمایی می کند.

————————————————————————————————————————

10 کتاب برتر 2019

سومین رمان نویسنده مکزیکی – اولین کسی که به زبان انگلیسی نوشته شده است – در برابر بحران پشت پرده روبرو می شود: کودکانی که از مرزها عبور می کنند ، با مرگ روبرو می شوند ، با بازداشت روبرو می شوند ، توسط نگهبانانشان بدون همراهی تبعید می شوند. این رمان در یک زن و شوهر و دو فرزندشان (که همه آنها بی نام هستند) متمرکز شده اند ، که از شهر نیویورک به مرز مکزیک سفر می کنند. ازدواج این زوج در آستانه فروپاشی است ، زیرا آنها پروژه های مستقل تحقیقاتی قوم نگاری را دنبال می کنند و این زن سعی می کند به یک مهاجر مکزیکی کمک کند تا دختران خود را پیدا کند ، که در تلاش برای عبور از مرز پشت سر خود گم شده اند. درخشش نوشته های لوئیزلی باعث عصبانیت و ترحم می شود ، اما فرد پس از خواندن چنین رمانی چه کاری می تواند انجام دهد؟ کاملاً نسبت به این گمراهی ها حساس است ، لوئیزلی کتابی آزمایشی ، کاملاً منعکس کننده ، خودمعرف کننده و آزمایشی را تحویل داده است ،

————————————————————————————————————————

10 کتاب برتر 2019

ترمینال کشتی فرنگی در سواحل اسپانیا جایی نیست که انتظار داشته باشید با متن ترسناکی یا فلسفه غم انگیز روبرو شوید ، اما به لطف دو آنتی قهرمان گانگستری ایرلندی رمان باری ، هر دو در معرض نمایش هستند. داستان های سرگرم کننده و احضار خاطرات دردناک. زندگی آنها به قدری درهم تنیده شده است که زن جوانی که منتظر رسیدن آنها هستیم می تواند به عنوان یک خانواده برای هر دو نفر واجد شرایط باشد. آیا او نشان می دهد؟ چقدر اهمیت می دهند؟ پرچم آنها سپر در برابر تاریکی است ، یک شوخ و شوهر جدید “منتظر گودوت” است.

————————————————————————————————————————————-

10 کتاب برتر 2019

متجاوزان نقاب دار ، ژان مک کانویل ، بیوه 38 ساله و مادر 10 ساله را از خانه بلفاست خود در سال 1972 بیرون کشیدند. در این کتاب با دقت گزارش شده – به همان اندازه رمان دقیق – Keefe از قتل McConville به عنوان منشوری برای گفتن تاریخ استفاده می کند. مشکلات در ایرلند شمالی. او با مصاحبه با مردم در هر دو طرف درگیری ، او آسیب و ضایعات غم انگیز دوران را به یک حماسه دلپذیر و کاملاً درگیر تبدیل می کند.

————————————————————————————————————————————-

10 کتاب برتر 2019

جاشوا رینولدز نقاش انگلیسی فقط می خواست دوست خود ساموئل جانسون را که احساس رنگ آبی می کرد تشویق کند. چه کسی می دانست جلسات شب جمعه گاب که وی پیشنهاد داد که در مهمانخانه رئیس تور ترکیه در لندن برگزار شود ، به پایان می رسد ، همه چراغهای برجسته انگلیس اواخر قرن 18 را به خود جلب می کند؟ دیمروش شخصیت های قابل تردید باشگاه – ذهن های درخشان ، عقل های جادوگرانه ، رفاقت های دلپذیر – را برای زندگی زنده ، ارائه پرتره های غیرقابل باور جانسون و رینولدز ، ادموند برک ، آدام اسمیت ، بازیگر دیوید گاریک ، مورخ ادوارد گیبون و البته ، بیوگرافی وفادار جانسون ، جیمز بوسول: “صورت فلکی استعدادی است که به ندرت اگر با هم برابر شود”.

————————————————————————————————————————————-

10 کتاب برتر 2019

در اولین کارهای خارق العاده و دلربا ، باروم انتظارات پایه ای از خاطرات را به پیش می برد تا یک ادغام سرگرم کننده و مبتکرانه از اشکال ادبی را ایجاد کند. بخشی از تاریخ شفاهی ، بخشی از تاریخ شهری ، جشن بخشی از شیوه زندگی گذشته ، “خانه زرد” کیفرخواست کامل از طمع ، تبعیض ، بی تفاوتی و برنامه ریزی ضعیف شهر است که باعث شده خانه خانواده وی از نقشه پاک شود. ردیابی تاریخچه یک خانه مجرد در نیواورلئان شرقی (منطقه ای “50 برابر اندازه کوچه فرانسوی”) ، اما در بیشتر نقشه های توریستی ، جایی که شامل ضایعاتی از سفیدپوشان در املاک و مستغلات گذشته است ، جایی در آن یافت نمی شود. به طوفان کاترینا ، این یک متن فوراً ضروری است و به بررسی گذشته ، حال و آینده آینده شهر نیواورلئان می پردازد ، و در آمریکا بسیار بزرگ نوشته شده است.

————————————————————————————————————————————-

10 کتاب برتر 2019

كتاب كامل گزارش شده اسنایدر آنچه را كه سازمان بهداشت جهانی از آن با عنوان “یك معضل بهداشت جهانی با نسبت های همه گیر” نامیده شده است ، در بر می گیرد. فقط در آمریكا ، بیش از نیمی از زنان كشته شده توسط یك شریک فعلی یا سابق كشته می شوند. خشونت خانوادگی در سراسر طبقه ، مذهب و نژاد قرار دارد. اسنایدر اسطوره های گسترده را نادیده می گیرد (دستورات محدود کننده جواب می دهند ، متجاوزان هرگز تغییر نمی کنند) و به سرعت در مورد زندگی (و مرگ) افراد در هر دو طرف معادله می نویسد. او جواب آسان نمی دهد ، اما اطلاعات زیادی را ارائه می دهد که نوع امید خود است.


10 کتاب برتر 2019

گزارش عالی هیگینگوتام از انفجار آوریل 1986 در نیروگاه هسته ای چرنوبیل یکی از آن کتاب های نادر در مورد علم و فناوری است که مانند یک هیجان پر از تنش می خواند. این روایت از بی کفایتی حیرت انگیز از اشتباه به خطا ، محاسبات غلط به محاسبات غلط ، همانطور که به یک فاجعه اجتناب ناپذیر در حال تغییر تاریخ تبدیل می شود ، با جزئیات واضح و شخصیت های تیز تکمیل شده ، تکمیل می شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا