کتابمنابع لاتین

آموزش زبان ایتالیایی

زبان ایتالیایی یکی از زبان های پرکاربرد است . هرچند فراوانی تکلم این زبان به اندازه زبان های انگلیسی ، آلمانی و حتی اسپانیولی نیست اما با توجه به اینکه در بیشتر رشته های دانشگاه های ایتالیا ، تنها به زبان ایتالیایی تدریس می شود ، برای تحصیل در ایتالیا حتما باید زبان ایتالیایی بلد باشید . از آنجا که کشور ایتالیا یک کشور صنعتی می باشد ، هرساله مهندسان زیادی از ایران و کشورهای دیگر دنیا برای مهاجرت به این کشور اقدام می کنند . پس یادگیری این زبان زنده دنیا نیز خالی از لطف نیست . با توجه به معدود بودن موسسات آموزش زبان ایتالیایی ، هزینه یادگیری این زبان در این موسسات بسیار بالاست و البته که یادگیری زبان ایتالیایی در ایتالیا هزینه شما را دوچندان می کند . ما در این مقاله یک کتاب آموزش زبان ایتالیایی از مبتدی تا پیشرفته را معرفی می کنیم که در کانال آموزش زبان ایتالیایی از صفر نیز توصیه شده است . آموزش زبان ایتالیایی در سفارت ایتالیا براساس همین کتاب انجام می گیرد . مجموعه کتاب های “Nuovo Espresso” در سراسر دنیا برای آموزش زبان ایتالیایی به کار می روند و یک مرجع خوب برای یادگیری این زبان می باشند .

این مجموعه شامل 3 جلد از مقدماتی تا پیشرفته می باشد :

1.کتاب “Nuovo Espresso 1” :

کتاب آبی رنگ سطح A1 می باشد که شامل ابتدایی ترین سطح برای آموزش زبان ایتالیایی است . پس از خواندن این کتاب ، زبان آموز می تواند متون ساده ایتالیایی را بخواند و بنویسد و درک کند و با افراد با زبان ایتالیایی ارتباط برقرار کند و در آزمون موسسات آموزش زبان ایتالیایی شرکت کند و مدرک مربوط به سطح خود را دریافت کند .

2.کتاب “Nuovo Espresso 2” :

کتاب سبز رنگ سطح A2 می باشد که آموزش را یک پله بالاتر می برد . با خواندن این کتاب ، زبان آموز می تواند متون ایتالیایی نسبتا پیچیده و مشکل را بخواند و درک کند ، با افراد ایتالیایی زبان دیگر در یک بحث شرکت کند و پس از شرکت در آزمون موسسات آموزش زبان ایتالیایی ، مدرک خود را ارتقا دهد . این سطح ، حداقل سطح مورد نیاز برای تحصیل در دانشگاه های کشور ایتالیا است که برای درخواست پذیرش به یکی از دانشگاه های این کشور ، باید مدرک این سطح را به همراه دیگر مدارک خود به دانشگاه مقصد ارائه دهید .

3.کتاب “Nuovo Espresso 3”

کتاب قرمز رنگ سطح B3 می باشد و بالاترین و پیشرفته ترین سطح آموزش زبان ایتالیایی است . زبان آموز با خواندن این کتاب به بالاترین سطح خود در یادگیری زبان ایتالیایی می رسد تا جاییکه قادر است سخت ترین و سنگین ترین متون ایتالیایی را بخواند و بنویسد ، در مباحث علمی به زبان ایتالیایی شرکت کند و حتی مقاله هایی به زبان ایتالیایی بنویسد . پس از خواندن این کتاب زبان آموز می تواند به جرئت بگوید که به یکی از زبان های زنده اروپا و دنیا تسلط پیدا کرده است .

یادگیری زبان ایتالیایی چقدر زمان میبرد ؟

از آنجا که این زبان ریشه لاتین دارد ، یادگیری آن برای کسی که آشنایی با زبان انگلیسی دارد ، زمان طولانی نمی برد و البته با توجه به اینکه مجموعه کتابهای Nuovo Espresso به همراه خود فایل صوتی نیز دارند ، روند یادگیری را آسانتر کرده و مدت زمان یادگیری این زبان را کاهش می دهد . شما برای دانلود این مجموعه کتاب و حتی دانلود فایل های صوتی آموزش زبان ایتالیایی می توانید از مجموعه ما استفاده کنید . مجموعه “فایلسو” کتاب های موردنظر شما را به هردوصورت کتاب الکترونیک و حتی نسخه چاپی به دست شما می رساند .

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا