کتابمنابع لاتین

بهترین کتاب های خارجی برای هدیه دادن

شاید انتخاب هدیه برای اطرافیان و عزیزانمان ، یکی از سوالات همیشگی ما باشد . کتاب های خارجی برای هدیه یکی از بهترین انتخاب ها می باشند که علاوه بر زیبایی هدیه ، بار فرهنگی را نیز تقویت می کند .اما چه کتابی را برای هدیه دادن انتخاب کنیم ؟ خواندنی ترین کتابهای خارجی برای هدیه دادن کدامند ؟ ما در اینجا به معرفی چند کتاب هدیه لاتین و چند رمان خارجی مناسب هدیه می پردازیم .

1) کتاب “21 Lessons for the 21st Century” اثر “Yoval Noah Harari”

تحقیقات و بررسی های “یوال نوح هراری” درباره فوری ترین مسائل قرن21 ، سوالات سختی که ما باید از خودمان بپرسیم را مطرح می کند.چگونگی جواب دادن و عمل کردن دربرابر این سوالات ممکن است تعیین کند که ما آنها را چگونه تحمل می کنیم.کتاب هراری برای کسانی که می خواهند بدانند در اطرافشان چه اتفاقاتی رخ می دهد،بهترین هدیه است.این کتاب از بهترین کتاب های خارجی برای هدیه می باشد.کتاب خارجی مناسب کادو جزو بهترین کادو ها برای دوستانمان می باشد.

2) کتاب “Ruth Bader Ginsburg” اثر “Jane Sherron de Hart”

اگر می خواهید به کسی کمک کنید که دادگاه عالی و تاثیر آن بر زندگی روزمره ما را بهتر درک کند،بینش به یکی از برجسته ترین صداها در دادگاه را به او هدیه بدهید.این کتاب تجربه های شخصی،عمومی،حقوقی و فلسفی که یکی از بزرگترین ذهن های نسل بشریت است را بررسی می کند.این کتاب از خواندنی ترین کتاب های خارجی برای هدیه دادن می باشد.

3) کتاب “infinite wonder” اثر “Scott Kelly”

تو جستجو کن ، حتما پیدایش خواهی کرد.”اسکات کلی” این کار را زمانی انجام داد که ماموریت بی سابقه ای را در ایستگاه فضایی بین المللی ثبت کرد . او به طور واضح با جزئیات عکاسی ، وسعت و سکون فضا و زیبایی بی نظیر و اسرارآمیزی را از زمین ثبت می کند.کاوشگران،متخصصان علوم و متخصصان محیط زیست به دنبال شگفتی نامحدود هستند و همواره به طور مشابه آن را پیدا خواهند کرد .این کتاب از بهترین کتابهای خارجی برای هدیه دادن می باشد.

 

4) کتاب “Well-Read Black Girl” اثر “Glory Edim”

در زندگی شما هیچ هدیه ای بهتر از این اشعار الهام بخش و مقالات اندیشمندان زن سیاهپوست وجوود ندارد.به نظر می رسد که هدف باشگاه مشهور کتاب به سرپرستی “گلوری ادیم” ، قرار گرفتن و ارزیابی تجربیات غنی زنان در سراسر کشورهای آفریقایی است.این کتاب از زیباترین کتاب های خارجی برای هدیه دادن می باشد.

5) کتاب “Vox” اثر “Christina Dalcher”

“وکس” ، اولین و خیره کننده ترین رمان دوطرفه اثر “کریستینا داشلر” سوالی را می پرسد : اگر زنان به صد کلمه در روز محدود می شدند و اگر محدودیت های جنسیتی آنان را متوقف نمی کرد چه میشد ؟ “وکس” داستان احتیاطی و ترسناک زمان ما ، برای طرفداران داستان های کابوس شهری است که می خواهند از آن ها لذت ببرند . این کتاب هدیه خارجی از بهترین کتابهای خارجی برای هدیه دادن می باشد.

6) کتاب “The Reckoning” اثر “John Grisham”

هزینه نهیه آخرین رمان “جان گریشام” یکی از مشهورترین نویسندگان دوران ما ، هزینه کردن واسه تمام اون چیزهاییه که تو برای هیجان بهشون نیاز داری ! “پیت” محرومیت یکی از اهالی می سی سی پی را ممنوع کرد و در یکی از روزهای خنک ماه اکتبر یه کشیش و یکی از دوستانش شلیک کرد و هیچ توضیحی برای آن ارائه نداد . این جمعیت ، صدای یک فیلم ترسناک است ! این فیلم افرادی را در لیست خود دارد که با عصبانیت صفحات این داستان را ورق می زنند . این کتاب هدیه خارجی ، از بهترین کتاب های خارجی است که می توانید به عزیزان خود هدیه دهید.

7) کتاب “Devotions” اثر “Mary Oliver”

“ماری الیویر” برنده جایزه “پولیتزر” شده است . شاعری که با اشعار خود خوانندگان بی شماری را تحت تاثیر قرار داده است . او در کتاب “Devotions” بهترین آثار خود را نشان می دهد . این هدیه فوق العاده خواهد بود و آن هایی که در لیست شما هستند را با عشق به زبان لمس خواهد کرد . این کتاب از سری مناسبترین کتاب های خارجی برای هدیه دادن می باشد .

8) کتاب “Contact High” اثر “Vikki Tobak”

این کتاب هدیه بسیار خوبی برای طرفداران موسیقی و عکاسی است . کتاب “Contact High” نگاهی درونی به صنعت “هیپ-هاپ” و افسانه هایی که از آن ساختند را ارائه می دهد.داشتن بیش از 100 عکس و مصاحبه ، این کتاب را به یک مکالمه خوب و یک هدیه غیرمنتظره تبدیل کرده است.این اثر جزو بهترین کتاب های خارجی برای هدیه دادن است .

9) کتاب “Quarterback” اثر “John Feinstein”

کتاب “Quarterback” نوشته اسطوره ورزشی نویس آمریکایی است . این کتاب اکتشاف عمیق ترین و مطلوب ترین جایگاه NFL(فوتبال ملی آمریکا) می باشد و با داستان هایی از پنج بازیکن برتر NFL شروع می شود . این کتاب آموزنده می تواند به طرفدارن فوتبال و البته تاریخ هدیه داده شود.این کتاب هدیه خارجی می تواند هدیه بسیار خوبی برای عزیزان شما باشد.

10) کتاب “Becoming” اثر “Michlle Obama”

در این کتاب بانوی اول میشل اوباما تجارب پیشین خود که او را به یکی از محبوب ترین و تاثیرگذارترین چهره های زمان ما تبدیل کرده است شرح می دهد . اگر کسی می خواهد به اطرافیانش هدیه های بزرگ بدهد ، این کتاب تصویر یکی از برجسته ترین افراد زمان ما را ارائه می دهد. این کتاب از بهترین کتابهای خارجی برای هدیه دادن می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا