کتابمنابع لاتین

بهترین کتاب ها برای فیزیوتراپی

در این مقاله به معرفی بهترین منابع خارجی فیزیوتراپی می پردازیم :

1)”Trail Guide To The Body” نوشته “R Andrew Biel”

این کتاب یک راهنما برای پیدا کردن ماهیچه‌ها و استخوان‌ها می باشد . شما قبل از اینکه بتوانید یک ماهیچه را ارزیابی یا درمان کنید، ابتدا باید بتوانید آن را پیدا کنید . این کتاب، اطلاعات مصور زیبایی را برای یادگیری سیستم عضلانی – اسکلتی ارائه می‌کند . این کار بر روی مهارت‌های ضروری ، درمان دستی جالب، به یاد ماندنی و آسان انجام می‌دهد . با ۵۰۴ صفحه و ۱،۴۰۰ صفحه تصویر که بیش از ۱۶۲ ماهیچه، ۲۰۶ استخوان، ۳۳ رباط‌ها و ۱۱۰ نماد استخوانی دارد، این متن نقشه بسیار ارزشمندی از بدن را فراهم می‌کند. . این کتاب تمرین درمانی فیزیوتراپی بسیار سودمند می باشد . 

2)”Gray’s Anatomy for Students” نوشته “Richard Drake و A.Wayne Vogl و Adam W.M.Mitchell “

جایزه کتاب پزشکی BMA ۲۰۱۵ در مقوله علوم پایه و بالینی جایزه ای بسیار مهم است که این کتاب موفق به دریافت آن شده است ! در میان متون کالبد شناسی هیچ منبعی بهتر از آناتومی گری برای دانش آموزان وجود ندارد . اما اکنون در ویرایش سوم این کتاب که به تازگی منتشر شده است ، بر روی اطلاعات اصلی که برای دوره‌های آناتومی شما نیاز دارید ، درسی به طور کامل مورد بازبینی قرار گرفته‌است و همه چیز را در یک فرمت قابل خواندن و جذاب، که مطالعه را تسهیل می‌کند، ارائه می‌دهد . در میان کتاب های فیزیوتراپی ، این کتاب همواره حرفی برای گفتن دارد .

3)”Neurological Rehabilitation” نوشته “Janet H.Care و Roberta B.Shepherd”

“Janet H.Care” و “Roberta B.Shepherd” یک گروه جدید از نویسندگان برجسته را برای چاپ دوم این متن قطعی در فیزیوتراپی قرار دادند . در چاپ اول ، نویسندگان یک مدل توان‌بخشی عصبی برای افراد مبتلا به اختلال عملکرد موتور براساس تحقیقات علمی در حوزه‌های کنترل عضلانی ، بیومکانیک ، یادگیری مهارت‌های حرکتی، و ارتباط بین شناخت و عمل، همراه با تحولات در آسیب‌شناسی و سازگاری توصیف کردند . چاپ جدید همچنان به پیشرفت این مدل ادامه می‌دهد در حالی که شناسایی و ترکیب پیشرفت‌های بسیاری که در دهه گذشته در درک و رفتار افراد بزرگ‌سال با شرایط عصبی رخ داده‌است را بررسی می کند ، چه این آثار ناشی از سانحه بوده چه بیماری ! این کتاب سودمندترین کتاب فیزیوتراپی در بیماریها می باشد .

4)”Essential Oil Safety” نوشته “Robert Tisserand و Rodney Young”

Essential Oil Safety

ویرایش دوم این کتاب عملا یک کتاب جدید است . این تنها متن جامع در مورد ایمنی روغن‌های اسانس و بررسی اول تعاملات ضروری مواد مخدر است و داده‌های اصلی لازم را در هر متن دیگری فراهم می کند . قسمتی از متن این کتاب دوباره نوشته شده‌است و ۸۰ % آن نیز از متن کاملا جدید است.در این کتاب  ۴۰۰ پروفیل روغن ضروری جامع و حدود ۴۰۰۰ مرجع وجود دارد . بخش‌های جدیدی در سیستم تنفسی، سیستم قلبی عروقی، سیستم ادراری، سیستم گوارشی و سیستم عصبی وجود دارد . برای هر روغن ضروری، تفکیک کاملی از اجزا و طبقه‌بندی واضح خطرات و خطرات با حداکثر دوز و غلظت توصیه‌شده، وجود دارد . این کتاب همچنین بخش هایی از کتاب تمرین درمانی کیسنر را نیز در خود گنجانده است . 

5)”Ligaments Of The Joints Anatomical Chart” تهیه شده در انتشارات “Anatomical Chart Company”

Ligaments of the Joints Anatomical Chart

این نمودار محل اتصال مفاصل مختلف را نشان می‌دهد و نمای جلویی و خلفی استخوان‌های سمت چپ، کفل راست، زانوی راست و آرنج چپ را نشان می‌دهد . این تصویر زاویه میانی و میانی آرنج چپ و مفصل مچ پا نشان داده می‌شود و نماهای انعطاف پذیر سطحی، پشتی و نیز سطح پشتی دست‌چپ را نشان می‌دهد . با این کتاب فرم سه بعدی بافت و فرم را احساس کنید . تصاویر سه‌بعدی، عناوین پررنگ، و برچسب‌های واضح و خواندنی آن را آسان و سرگرم‌کننده می‌سازند تا در مورد بدن یاد بگیرید. پلاستیک بادوام، سبک‌وزن، غیر سمی و قابل بازیافت به طور نامحدود دوام خواهد آورد. چارت بوسیله یک سوراخ در بالای دیوار ساده آویزان است و همچنین روی یک سه‌پایه قرار می‌گیرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا