دسته‌بندی نشده

خرید فایل های خارجی

خرید آنلاین از سایت های خارجی

 بدون شک یکی از جذاب ترین  خریدها، خرید آنلاین از وبسایت های فروش کالا و خدمات می باشد. با پیشرفت تکنولوژی این نوع از خرید نیز در کشورمان رشد قابل توجهی داشته و تعداد وبسایت های فروش آنلاین کالا و خدمات در ایران نیز به طرز قابل ملاحظه ای رو به افزایش است.  بعضی محصولات هستند که در داخل کشور تولید نمی شوند یا برای عامه مردم قابل استفاده نیست و کسی اقدام به واردات آن نمی کند، مثلا کتاب ها که یک الی دوسال زمان می برد که ترجمه و چاپ شوند، مقاله ها ی علمی، مجله های مد و انواع استاندارد های جهانی و… در این مواقع بهترین راه خرید از خود کشور تولید کننده است که بازهم سخت است، آسان ترین راه خرید اینترنتی است اما نکته ای که غالبا ذهن مشتریان ایرانی خریدهای آنلاین را به خود مشغول می کند، این است که آیا امکان خرید از وب سایت های خارجی نیز برای کاربران ایرانی وجود دارد؟ خوشبختانه باید بگوییم بله.

خرید آنلاین

خرید آسان

هر چند که با توجه موضوع تحریم های بین المللی علیه کشور عزیزمان یا پرداخت دلاری بسیاری تصور می کنند که خرید از سایت های خارجی برای کاربران ایرانی امری غیر ممکن میباشد. اما فایلسو علاوه بر اینکه خود تعداد بیشماری از کتاب ها و فایل های ایرانی و خارجی را ارائه می دهد، با کادر مجرب و سالها تجربه، خرید دلاری مقاله و کتاب از سایت های خارجی مثل خرید دلاری کتاب از آمازون را برای کاربران راحت تر کرده و دیگرنیازی به داشتن مستر کارت و حساب ارزی نیست.

خرید به کمک فایلسو

اگر شما هم قصد خرید کتاب خارجی با دلار ،خرید دلاری فایل خارجی، سفارش پرداخت ارزی کتاب یا خرید هر فایلی از سایت های خارجی را دارید کافیست به صفحه درخواست کتاب مراجعه کنید، مشخصات کامل کتاب و فایل مورد نظرتان یا لینک خرید از سایت خارجی را برای همکاران ما ارسال کنید تا در کوتاهترین زمان ممکن به بررسی در خواست شما بپردازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا