کتاب صوتی

خرید کتاب صوتی انگلیسی

کتاب صوتی

 شاید باورش کمی برایتان سخت باشد که گاهی ترافیک و شلوغی اتوبوس هم می تواند آزار دهنده نباشد، بلکه مفید و خوب هم باشد، اگر هندزفری را در گوشتان بگذارید و فارغ از هیاهوی شهر به کتاب صوتی محبوبتان گوش دهید. کتاب صوتی را می توانید همه جا به همراه خود داشته باشید و موقع انجام هر کاری همزمان کتاب بخوانید. کتاب صوتی آسان ترین راه برای مطالعه کردن در دنیای شلوغ و پر مشغله ی امروز است.

کتاب صوتی انگلیسی

کتاب های صوتی به زبان انگلیسی نیز طرفداران خود را دارد، اما شاید این طرفداران نتوانند به راحتی کتاب های صوتی انگلیسی مد نظر خود را بیابند. دانلود یا خرید کتاب های صوتی به زبان فارسی آسان است، اما دانلود کتاب صوتی انگلیسی برای کاربران ایرانی کمی دشوار است. اگر یک کتاب صوتی انگلیسی اورجینال می خواهید، باید آن را از سایت های خارجی تهیه کنید. خرید از این سایت ها به علت لزوم پرداخت دلاری و آشنا نبودن کاربران ایرانی به فضای سایت دشوار است. اما برای فایلسواین کار نه تنها مشکلی ندارد بلکه بسیار آسان است. معمولا بیشتر افرادی که به دنبال دانلود فایل صوتی انگلیسی هستند، دانشجویان یا پژو هشگرانی هستند که برای تحقیق و مطالعه نیازمند دانلود کتاب صوتی انگلیسی همراه با متن و ترجمه یا دانلود فایل صوتی انگلیسی پیشرفته و تخصصی هستند.

 فایل صوتی آموزش زبان انگلیسی مبتدی

مهارت شنیدن و فهم و تحلیل شنیده ها در آموزش زبان انگلیسی بسیار مهم است. زبان آموزان و دانشجویان مبتدی که به دنبال یادگیری سریع این زبان هستند می توانند با دانلود فایل صوتی آموزش زبان انگلیسی مبتدی یا دانلود داستان صوتی انگلیسی مبتدی در یادگیری این زبان پیشرفت کنند. همچنین دانلود داستان صوتی انگلیسی برای کودکان یا ترانه های کودکانه به زبان انگلیسی می تواند برای کودکان جالب باشد و آن ها را به یادگیری تشویق کند.

فایل صوتی آموزش زبان انگلیسی پیشرفته

افرادی که سطح بالاتری دارند یا حرفه ای هستند می توانند دانلود داستان صوتی انگلیسی پیشرفته را انجام دهند، کارشناسان و متخصصان زبان انگلیسی می توانند اقدام به دانلود کتاب صوتی انگلیسی با لهجه آمریکایی یا دانلود کتاب صوتی انگلیسی با لهجه بریتیش کنند. همچنین برای موضوعات تخصصی می توانند فایل های صوتی انگلیسی تخصصی را از سایت های خارجی معتبر خریداری کنند. برای خرید فایل صوتی آموزش زبان انگلیسی از سایت های معتبر خارجی و بین الملی فایلسو بهترین است.

خرید کتاب صوتی از فایلسو

 سایت فایلسو یک منبع سریع و امن برای تهیه انواع کتاب خارجی و خریدکتاب صوتی از سایت های بین الملی است. کتاب مورد نظر خودرا در فایلسو جستجو کنید یا برای خرید کتاب می توانید لینک خرید آن را از سایت های خارجی یا مشخصات کامل کتاب را برای ما ارسال کنید، برای این کارا باید وارد صفحه  در خواست کتاب صوتی شوید تا همکاران ما در کوتاهترین زمان ممکن در خواست شما را بررسی کنند.
دانلود انواع کتاب و فایل صوتی انگلیسی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا