دانشگاه

دانشگاه نیویورک

معرفی و تاریخچه

دانشگاه نیویورک که یکی از دانشگاه غیردولتی ایالات متحده آمریکاست ، در سال 1831 میلادی در بخش “منتهن” شهر نیویورک سیتی از شهرهای ایالت نیویورک کشور آمریکا تاسیس شد . این دانشگاه بزرگترین دانشگاه کشور آمریکا می باشد و در شهرهایی از 25 کشور جهان شعبه پردیس تاسیس کرده است .

رتبه ، افتخارات و سطح علمی

دانشگاه نیویورک niutm هیچ گاه به اندازه دانشگاه هاروارد و دانشگاه استنفورد موفق نبوده است و هرگز نتوانسته است خود را به آن ها برساند اما با این حال ، طبق آخرین رتبه بندی دانشگاه های جهان در سال 2019 ، براساس رتبه بندی موسسه “تایمز” در رتبه 27م و براساس رتبه بندی موسسه “QS” در رتبه 43م برترین دانشگاه های دنیا پس از دانشگاه کالیفرنیا و دانشگاه کرنل قرار گرفته است .

دانشگاه نیویورک دانشآموختگان برجسته

افراد سرشناس و مشهوری در این دانشگاه درس خوانده اند و فارغ التحصیل شده اند . تا سال 2018 میلادی ، برندگان بیش از 35 جایزه نوبل ، 30 جایزه پولیتزر و 10 جایزه لسکر از دانشجویان ، فارغ التحصیلان و یا اساتید این دانشگاه بوده اند . از سرشناس ترین افرادی که در این دانشگاه مشغول به تحصیل بوده اند میتوان به “لیدی گاگا” خواننده معروف آمریکایی ، “آنجلینا جولی” بازیگر مشهور هالیوود و “وودی آلن” سرشناس و محبوب آمریکایی اشاره کرد .

اپلای دانشگاه نیویورک

برای پذیرش در دانشگاه نیویورک باید مدارک مورد نیاز خود را برای دانشگاه ارسال کنید که شامل موارد زیر است :

  1. هزینه بررسی درخواست (حدود 80دلار)
  2. توصیه نامه از اساتید مقطع پیشین
  3. انگیزه نامه
  4. مدارک مقطع پیشین به همراه ریزنمرات و معدل (با ترجمه)
  5. مدرک تافل زبان با نمره حداقل 100 یا آیلتس با نمره حداقل 7

بورسیه دانشگاه نیویورک

از آنجا که نیویورک یکی از گرانترین شهرهای دنیاست و هزینه زندگی در نیویورک بسیار بالاست ، دانشگاه نیویورک دانشجویان خود را بورسیه کرده و به آن ها کمک هزینه تحصیلی اهدا می کند . در این میان دانشجویان خارجی و بین المللی از امتیازات ویژه تری برخوردار هستند و البته عواملی همچون “وضعیت معیشتی دانشجو” و یا “رزومه درخشان تحصیلی” می تواند مبلغ این کمک هزینه را کم یا زیادتر کند .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا