کتابمنابع لاتین

کتاب در زمینه نقاشی

در ادامه معرفی بهترین کتابهای خارجی ، در این مقاله می خواهیم دو زیرشاخه از کتاب های هنری شامل کتاب های نقاشی و کتاب های طراحی را به شما معرفی کنیم . کتابهای معرفی شده در زیر ، جزو بهترین منابع خارجی نقاشی می باشند :

1.کتاب “Landscape Painting” نوشته “Michal Albala”

این کتاب شگفت انگیز و پر از توصیه های عملی برای علاقمندان به نقاشی است . در کتاب “Landscape Painting” فصل هایی در مورد مقادیر ، ترکیب ، نور و رنگ ، کار با عکس ها و موارد دیگر وجود دارد . فصلی دیگر که نیز در مورد انتخاب سایت است حتی برای یک نقاش استودیویی هم مناسب است زیرا به شرح الگوهای نور و سایه ، موضوع و دیدگاه های همپوشانی می پردازد. “Michal Albala” در این کتاب در مورد مواد و نحوه تهیه آنها ، علائم برس و لایه بندی بحث می کند . این کتاب یکی از بهترین کتاب ها در زمینه نقاشی می باشد .

2.کتاب “Color and Light” نوشته “James Gurney”

این کتاب توسط “James Gurney” نوشته شده است . نقاشی که به نوشتن کتابهای “دینوتوپی” معروف است . نقاشی های او واقع بینانه و پر از روایت است . در این کتابچه راهنمای عالی ، او همه چیزهایی را که یک هنرمند واقع بین برای مشاوره عملی نیاز داشته است ، بررسی می کند . به عنوان مثال ، کتاب او فصلهایی در مورد منابع مختلف نور و چگونگی تأثیرگذاری در نقاشی شما ، نحوه کار روشنایی بر روی فرم و چگونگی تأثیر نور بر روی سطوح مختلف دارد . علاوه بر نور ، موضوع اصلی دیگر رنگ است. او در فصلهای زیادی در مورد رنگها ، سبکی ، کروما ، مقادیر ، چرخ رنگ ، رنگهای گرم و سرد ، مخلوط کردن رشته های رنگ و موارد دیگر ، به طور گسترده صحبت می کند . نوشته های او به ویژه در زمینه تأثیرات رنگها بسیار مفید است و این کتاب او را به یکی از کتاب های نقاشی خوب تبدیل کرده است .

3.کتاب “Classical Painting Atelier” نوشته “Juliette Aristides”

کتاب “Classical Painting Atelier” یک کتاب زیبا در زمینه نقاشی به روش کلاسیک است . این کتاب پر از بازتولید استادان قدیمی و فعلی است . “Juliette Aristides” در این کتاب رویکرد آتلیه به نقاشی رنگ روغن را ارائه می دهد . بنابراین اگر این چیزی است که شما به آن علاقه دارید ، این اثر یک کتاب ضروری است . این کتاب به شدت به گذشته و فنون قدیمی تکیه دارد ، اما بسیاری از استادان نوین نیز نشان می دهند که همین موضوع چقدر می توانند ارزشمند باشند . کتابی که پر از توصیه درمورد اصول و فنون نقاشی است . این کتاب ، یک کتاب آموزش نقاشی بزرگسالان می باشد .

4.کتاب “Colour and Lights in Oils” نوشته “Nicholas Verral”

“Nicholas Verral” به واقع جادوگر نور است . بسیاری از افراد عاشق نقاشی های او هستند . این کتاب پر است از نقاشی های او و به همین دلیل رنگ و نور را بوجود می آورد اما در واقع بیش از اینهاست . در این کتاب در مورد کاربردهای نقاشی در فصل های لاک زدن ، لعاب ، روشنایی و تجهیزات صحبت می شود . در فصول عکس گرفتن از نور و رنگ جالب تر می شود . رنگ محلی ، خلق و خوی ، فضا و عمق همه با تصاویر زیادی به عنوان مراجع مورد بحث قرار می گیرد . کتاب “Colour and Lights in Oils” یک کتاب هنر نقاشی است که برای علاقمندان به هنر و نقاشی ، بسیار جذاب و هیجان انگیز می باشد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا