کتابمنابع لاتین

کتاب های بینایی سنجی

با توجه پیشرفت تکنولوژی و استفاده گسترده مردم از ابزاری همانند موبایل ، تبلت و لپتاپ و همچنین آثار مضر این ابزار بر روی پشم و بینایی ، امروزه رشته بینایی سنجی به یکی از پردرآمدترین رشته ها تبدیل شده است . بطوریکه مراکز بینایی سنجی همواره پر از افرادی است که برای معاینه چشم های خود آمده اند . از این رو ما در این مقاله به معرفی چندتا از بهترین کتاب های بینایی سنجی خارجی پرداخته ایم که شما درصورت تمایل به خرید آنها هم به صورت کتاب الکترونیک و هم نسخه چاپی به مجموعه ما رجوع کنید . دانلود کتاب های بینایی سنجی یکی از امکاناتی است که شما بوسیله آن می توانید دانش خود را در این زمینه بالا ببرید .

1)کتاب “Vision For Life” نوشته “Meir Schneider”

تمام قسمت‌های بدن برای سلامت بهینه نیاز به ورزش و تمرین دارندچشم‌ها نیز از این قضیه مستثنی نیستند. کتاب vision for life  نمایانگر یک رویکرد برای سلامت چشم افراد با دیدگاه ۲۰ / ۲۰ است که آرزو دارند بینایی عالی خود را حفظ کنند و همچنین افرادی که بینایی شان ضعیف شده است و دوست دارند بینایی خود را بهبود بخشند.این کتاب یکی از بهترین کتاب های بینایی سنجی می باشد .

2)کتاب “The Island Of The Colorblind” نوشته “Oliver Sacks”

“اولیور ساکس” همیشه شیفته جزیره ها بود . دور بودن آن‌ها ، رمز و راز آن‌ها و بیشتر از همه شکل منحصر به فرد زندگی در آن‌ها ، اور را عاشق جزیره ها کرده بود . ساکس در یک جزیره کوچک اقیانوس آرام به دنیا آمد که اکثر مردم آن کاملا نابینا بودند . او خود را در حال برپایی یک کلینیک در یک داروخانه تک اتاقه اش می‌بیند . او جهان بدون رنگ را تلفیقی از الگو و صدا، روشنایی و سایه توصیف می‌کند.از آنجا که ساکس در جایی به دنیا آمد که بیشتر مردم آن نابینا بودند و بیشتر عمرش را درمیان نابینایان گذراند ، درک درست و همدردی بسیاری با نابینایان و کم بینایان دارد . بنابراین این کتاب بسیار مفید و سودمند خواهد بود . برای دانلود کتاب بینایی سنجی “the island of the colorblind” می توانید ازمجموعه فایلسو بهره کمک بگیرید .

3)کتاب “Ophthalmic Nursing” نوشته “Mary E.Shaw” و “Agnes Lee”

این کتاب یک مرور کلی برای افرادی ارائه می‌کند که در یک مرکز بینایی سنجی نقش دارند . این شاخه شامل کالبدشناسی و فیزیولوژی پایه و اساسی است و اصول اینکه چگونه چشم کار می‌کند و بیماری های چشمی چرا و چگونه رخ می‌دهند را شرح می دهد و آن‌ها را به مراقبت و نیازهای بیمار مرتبط می‌سازد . این متن شامل دستورالعمل‌های مبتنی بر شواهد می باشد و گنجاندن فعالیت‌های بازتابنده در اغلب فصل‌های این کتاب ، این امکان را به خوانندگان می‌دهد تا دانش خود را به واقعیت‌های محیط مراقبت اعمال کنند . شاید بتوان گفت که این کتاب مجموعه ای از نکات کلینیکی در اپتومتری است . 

4)کتاب “Perfect Sight Without Glasses” نوشته “William H.Bates”

دکتر ویلیام بیتس که یکی از بزرگترین پزشکان و محققان در رشته بینایی سنجی است ، تقریبا تمام مشکلات بینایی را نسبت به کشش معمول چشم‌ها نسبت داد و احساس کرد که عینک ابزاری مضر است و هرگز ضروری نیست. بیتس یک مجله بدون عینک و یک مجله با جزئیات رویکرد خود برای کمک به مردم منتشر کرد و ثابت کرد آرامش هنگام فشارهای عصبی تاثیر زیادی بر حفظ بینایی دارد ! او ادعا کرد که مردم خود می توانند بینایی خود را بهبود ببخشند بدون آنکه نیازی به عینک باشد . یک نویسنده کتاب آموزش عینک سازی به شدت از بیتس و نشریاتش انتقاد کرد زیرا ابرازات ویلیام بیتس درنهایت به ضرر عینک سازان تمام می شود .

5)کتاب “The Contact Lens Manual” نوشته “Andrew Gasson” و “Judith A.Morris”

این کتاب پاسخگویی به نیازهای نسل جدید چشم پزشکان را ادامه می دهد . چشم پزشکان حرفه ای و دانشجویان رشته بینایی سنجی برای یافتن پاسخ بسیاری از سوالات خود به این کتاب رجوع می کنند . ویرایش چهارم این اثر کلاسیک ، که در حال حاضر به صورت رنگی منتشر شده است ، در تمام جنبه‌های استفاده از لنزهای امروزی به صورت عملی و ساده استفاده می‌شود . این کتاب راهنما، با ویژگی تحولات جدید در انواع لنز، روش‌های فعلی، و دسترسی الکترونیکی به تصاویر ویدیویی جدید و همچنین گستره‌ای از ابزارهای یادگیری، یک بسته کامل ارائه می‌دهد تا به خوانندگان کمک کند تا دانش خود در مورد لنزهای امروزی را توسعه داده و تجهیزات و بهینه‌سازی مراقبت از بیمار را بهبود بخشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا