کتابمنابع لاتین

کتاب های خودپروری

پس از معرفی بهترین کتاب های رمان و داستان و پرفروش ترین کتاب های عاشقانه و معرفی کتاب های ادبی، در این مقاله به معرفی بهترین کتاب ها با موضوع خودپروری می رسیم . کتاب هایی که خواندن آن ها برای پرورش نفس خود بسیار مهم و سودمند است .

1)کتاب “How To Win Friends And Influence People” نوشته “Dale Carnegie”

بیش از 80 سال است که “Dale Carnegie” این مساله را به ما آموخته‌است که چگونه باید با یکدیگر برخورد کنیم صرف‌نظر از هویت شما و یا کاری که می‌کنید، اگر این کتاب خودپروری در قفسه کتاب شما وجود داشته باشد و اگر از آموزه‌های نویسنده این کتاب پیروی کنید ، این یک اتفاق طبیعی خواهد بود که بتوانید دوستان خود را بسازید و قادر به تاثیرگذاری برروی آن‌ها باشید . “Carnegie” در این کتاب به شما یاد می‌دهد که برای موفقیت در زندگی و روابط خود باید چگونه عمل کنید . در میان کتاب های آمریکایی ، این کتاب جزو کتاب های پرفروش نیویورک تایمز قرار دارد .

2)کتاب “The Power Of Now” نوشته “Eckhart Tolle”

تو چه کسی هستی ؟ سوال من این نیست که دیروز چه کسی بودی یا فردا چه کسی خواهی بود ، اما امروز چه کسی هستی؟ پاسخ دادن به این سوال برای بسیاری از ما بسیار دشوار است . اغلب ما از فعالیت‌های روزانه خود دست نمی کشیم تا به جایی که در حال حاضر هستیم ، فکر کنیم . قدرت اکنون در حال حاضر بودن است . آنچه دیروز اتفاق افتاد گذشته‌است و آنچه قرار است فردا اتفاق بیفتد هنوز نیامده است . بسیاری از کتاب های ارزشمند ایرانی در زمینه خودپروری از این کتاب کمک گرفته اند .

3)کتاب “The 7 Habits Of Highly Effective People” نوشته “Stephen R.Covey”

اگر می خواهید آدم موفقی شوید ، ۷ عادت وجود دارد که باید آن‌ها را در خود پرورش دهید . در این کتاب خلاصه‌ای از مفهوم ۷ عادات تدریس شده توسط “Stephen R.Covey” ارائه شده‌است . سه عادت اول با توانایی یک فرد برای تبدیل شدن به یک استاد از خودش شروع می شود . شما باید کارهایی که مایل به انجام دادن آنها میباشید را انجام دهید . سه عادت بعدی این است که چگونه با دیگران تعامل داشته باشید و روایط خود را با دیگران چگونه تنظیم کنید . نام این کتاب در لیست پرفروش ترین کتاب های سال 2017 به چشم می خورد .

4)کتاب “The Untethered Soul” نوشته “Michael A. Singer”

اگر محدودیتی وجود نداشت ، چه کاری می‌کردی ؟ اگر حد و مرزی وجود نداشته باشه تا کجا میتونی بری  ؟ با پتانسیل نامحدود خودت چه برنامه هایی رو پیاده میکردی ؟ اغلب، این افکار در ذهن و احساسات مردم است که آن ها را از بزرگ‌ترین دستاوردهای خود باز می دارد . مردم عادات ناسالم را شکل می‌دهند و این عادات را در الگوهایی نگه می‌دارند که آن‌ها را از حرکت رو به جلو در زندگی باز می دارد . در این کتاب ، “Singer” به شما یاد می‌دهد که “مدیتیشن” چگونه می‌تواند به شما کمک کند انرژی مثبت درون خود را آزاد کنید.

5)کتاب “Rich Dad, Poor Dad” نوشته “Robert Kiyosaki”

والدین بچه‌ها را تشویق می‌کنند که به کالج بروند ، کار خوبی داشته باشند و پول پس‌انداز کنند . آن‌ها می‌خواهند که فرزندشان شانس بهتری برای موفقیت داشته باشد و زندگی بهتری داشته باشد . اما حقیقت این است که هیچ تضمینی وجود ندارد . چه بسا یک فرد همه چیزها را به درستی انجام دهد اما هنوز به اندازه کافی پول برای پرداخت صورتحساب خود نداشته باشد . “کیوساکی” در این کتاب تمامی موضوعات گفته شده را شرح می دهد . این کتاب در لیست پرفروش ترین کتاب های آمازون قرار دارد .

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا