کتابمنابع لاتین

کتاب های رادیولوژی

در این مقاله می خواهیم به معرفی بهترین منابع خارجی برای رادیولوژی بپردازیم . شما برای دانلود کتاب های تخصصی پزشکی در زمینه های مختلف از جمله رادیولوژی می توانید در قسمت ثبت درخواست سایت ، کتاب خود را ثبت کنید و در کمترین زمان از ما دریافت کنید .

1)کتاب “Learning Radiology” نوشته “William Herring”

این کتاب یک کتاب اصلی رادیولوژی برای دانشجویان پزشکی و دیگر افرادی که نیاز به خواندن و تفسیر تصاویر رادیولوژیک مشترک دارند می باشد . ویرایش چهارم کتاب “Learning Radiology” ، براساس یک رویکرد معین ، بر تشخیص الگوی آسان که به ما یاد می‌دهد چگونه تصاویر عادی و غیر عادی را متفاوت کنیم تاکید می‌کند .دکترویلیام هرینگ” در سبک نوشتاری کتاب خود از طنز استفاده می‌کند تا آنچه را که برای تفسیر موثر تصاویر پزشکی از همه حالات نیاز دارید را توضیح دهد . دانلود رایگان کتاب درسنامه جامع رادیولوژی از این کتاب بهره های زیادی برده است .

2)کتاب “Mosby’s Comprehensive Review of Radiography” نوشته “William J.Callaway”

اگر می خواهید برای موفقیت در امتحان گواهی صلاحیت رادیولوژی آمادگی کسب کنید ، “کتابMosby’s Comprehensive Review of Radiography ” یک پیشنهاد کامل و جامع برای شماست . این کتاب یک بررسی کامل و یک طرح کلی از موضوعات اصلی تحت پوشش در امتحانARRT” در رادیوگرافی را ارائه می‌دهد . هر بخش نیز با مجموعه‌ای از سوالات آزمون ، دانش شما را از آن حوزه می سنجد . این کتاب بهترین کتاب رادیولوژی برای رادیولوژیست ها می باشد .

3)کتاب “MRI in Practice” نوشته “Catherine Westbrook” و “John Talbot”

این کتاب اولین مرجع و راهنمای مطالعه برای بررسی ام آر آی توسط اداره ثبت اختراع آمریکا برای سازندگان دستگاه های رادیولوژی و رادیوگرافی می باشد . نسخه اخیر کتاب “MRI in Practice” در فصل‌های بعدی ارائه می‌شود که همه حوزه‌های اصلی از جمله اصول اولیه ، وزن دهی تصویر و کنتراست ، اسپین و گرادیان ضربان ، کدگذاری فضایی ، بهینه‌سازی پروتکل ، وسایل و ابزار و درنهایت امنیت MRI را پوشش می دهد . این کتاب یک مرجع مهم برای رادیوگرافرها ، کارکنان بخش رادیولوژی ، خود رادیولوژیست ها و دیگر دانشجویان و متخصصانی است که در درون تصویرسازی ، از جمله فیزیکدانان پزشکی و پرستاران کار می‌کنند . این کتاب مورد توصیه بهترین رادیولوژیست ایران نیز بوده و مرجع دانلود رادیولوژی ایران می باشد .

4)کتاب “Examination Review for Ultrasound” نوشته “Steven M.Penny”

نسخه دوم , به روز شده این کتاب به دانشجویان کمک می‌کند تا در امتحانات گواهی صلاحیت رادیولوژی نظیر “ARDMS” وARRT” آماده شوند . کتاب “Examination Review for Ultrasound” تنها روی اطلاعات مورد نیاز برای موفقیت در امتحان تمرکز کرده است و توضیحات اضافی و خسته کننده ندارد . این منبع مهم شامل یک رویکرد مختصر روایی ، محتوای مبتنی بر آزمون فعلی و یک شبیه‌ساز آنلاین آزمون با سوالات سبک ثابت می باشد . این کتاب اقتباسی از دانلود رایگان ترجمه کتاب بوشانگ میباشد.

5)کتاب “Core Radiology” نوشته “Jakob Mandell”

کتاب “Core Radiology” با ترکیب بیش از ۱۲۰۰ تصویر بالینی و ۳۰۰ تصویر رنگی و کوتاه یک منبع جامع و به روز برای یادگیری و مرور آموخته ها می باشد . طراحی و فرمت واضح تصاویر و متن را با هم ترکیب می‌کند و روند یادگیری کارآمد و سریع را تسهیل می‌کند .

مطالعه این کتاب برای کارکنان رادیولوژی که در حال بررسی عکس ها و همچنین تمرین برای مرور آموخته های پیشین خود هستند ضروری می باشد . بسیاری از کتاب های تکست پزشکی مانند دانلود کتاب های گایدلاین در طراحی خود از این کتاب استفاده کرده اند .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا