کتابمنابع لاتین

کتاب های علمی

در ادامه معرفی بهترین کتابها به مقاله دانلود بهترین کتاب های علمی جهان می رسیم . معرفی کتاب علمی و اینکه “چه کتاب علمی بخوانیم؟” همواره معضل بزرگی برای مطالعه کنندگان و علاقمندان به کتاب های علمی بوده است . ما در این مقاله بهترین کتاب های علمی را برای شما آورده ایم :

1.کتاب ” ? What If ” نوشته ” Randall Munroe”

هر هفته میلیونها نفر از سایت ” xkcd.com “ دیدن می‌کنند تا وب کم نمادین ” Randall Munroe “ را ببینند . شخصیت برجسته این نویسنده در مورد علم و فن‌آوری ، همواره زبان عشق را به دنبال خود می کشاند . کتاب “? What If “ دارای ویژگی‌های تازه و جالب ، همراه با نسخه‌های به روز رسانی شده و پیشرفته از وب سایتxkcd “ می باشد . این کتاب خواندنی برای طرفداران سایت “ xkcd “ و هر کسی که دوست دارد در مورد علم و فناوری تفکر کند ، لازم است . کتاب ” ? What If ” یک کتاب علمی داستانی خوب برای علاقمندان به کتابهای علمی است .

2.کتاب “Physics of the Impossible” نوشته “Michio Kaku”

“ماشین های انتقال” ،ماشین‌های زمان” ،میدان نیرو” وکشتی‌های فضایی بین ستاره‌ای” چیزهایی کاملا علمی‌ – تخیلی هستند یا آیا با تکنولوژی‌های بالقوه آینده قابل‌دستیابی هستند ؟ “Michio Kaku” فیزیکدان نظری مشهور و نویسنده کتاب های پرفروش علمی با الهام از دنیاهای شگفت‌انگیز سفر به میان ستاره ها ، جنگ ستارگان و بازگشت به آینده ، در این کتاب آن دسته از قوانین و پدیده های فیزیکی را توضیح می دهد که ممکن است با درک فعلی ما ناسازگار باشد . برای دانلود کتاب علمی فیزیک این کتاب بهترین گزینه خواهد بود .

3.کتاب “Longitude” نوشته “Dava Sobel”

هر کسی که در قرن هجدهم زندگی می کرد می‌دانست که مشکل “طول جغرافیایی یک معمای علمی سخت و سنگین برای قرن ها زندگی بشر بود . از آنجا که ملوانان توانایی اندازه‌گیری طول جغرافیایی مسیر خود را نداشتند ، به محض از دست دادن موقعیت زمین ، در دریا گم می شدند و تا سالها خبری از آن ها بدست نمی رسید . هزاران نفر از مردم و ثروت روزافزون ملت‌ها هرگز نمی توانست راه حل مکانیکی “جان هریسون” را بپذیرد و به همین دلیل او را به دار آویختند . راه حل او یک ساعت بود که زمان دقیق را در دریا نگه می‌داشت ، کاری که هیچ ساعتی در خشکی نتوانسته بود آن را انجام دهد . این کتاب شاید در اولین نگاه یک کتاب علمی تخیلی به نظر برسد اما متن این کتاب عین حقیقت است !

4.کتاب “Mathematics” نوشته “Keith Devlin”

گالیله می گوید : کتاب بزرگ طبیعت فقط توسط کسانی خوانده می‌شود که زبان آن را می دانند .”
و این زبان ریاضیات است . کتاب “Mathematics” یک جشن کاملاً برجسته از زیبایی و ظرافت این زبان همیشه در حال تحول است . این کتاب به بررسی روشهای مختلفی که ریاضیات به ما کمک می کند تا برداشت هایمان از واقعیت (اعم از جسمی ، بیولوژیکی و دنیای اجتماعی ، و قلمرو ایده ها و افکار درونی) را درک کنیم .
اگر به دنبال خرید کتاب علمی هستید ، با این کتاب شروع کنید . مطمئن باشید پشیمان نمی شوید .

5.کتاب “The Scientific Approach to Intermittent Fasting” نوشته “Dr Michael VanDerschelden”

آیا هنوز هم به دنبال سوزاندن چربی های خود هستید و به نظرتان کاری شگفت‌انگیز و بسیار سخت می‌رسد ؟ پس شما باید کتاب “The Scientific Approach to Intermittent Fasting” را مطالعه کنید . به راستی فکر می کنید روزه گرفتن چه تاثیری بر بدن شما دارد ؟ در این کتاب به بیانی ساده به تمام مزایایی که می‌تواند با روزه گرفتن متناوب به شما برسد ، پرداخته ایم . ما همچنین در این کتاب می‌خواهیم روش‌های بسیار مخصوص و مناسبی که شما می‌توانید با این رژیم روزه در زندگی خود اجرا کنید را پوشش دهیم و نیز تمام سوالات متداول و نگرانی‌هایی که ممکن است در مورد روزه گرفتن داشته باشید را مورد بررسی قرار دهیم . این کتاب با تمام سادگی در لیست بهترین کتاب های علمی پزشکی قرار دارد .

    

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا