کتابمنابع لاتین

کتاب های عکاسی

در ادامه معرفی کتاب های هنری در این مقاله می خواهیم چند نسخه از بهترین کتاب های عکاسی را معرفی کنیم .

1.کتاب “Complete Guide to Digital Photography” نوشته “Lan Farrell”

این کتاب شما را در تمامی جنبه های عکاسی دیجیتال راهنمایی می کند . از عکسبرداری گرفته تا طریقه تولید عکس و تصاویر و در نهایت چاپ . “Lan Farrell” در این کتاب به شما کمک می کند تا بر روی تئوری ها و مهارت های فنی که برای هر عکاسی مورد نیاز است تسلط پیدا کنید . این کتاب با فرمت قابل فهم خود ، یک راهنمای کامل است . در این کتاب همچنین یک فصل برای کمک به شما در انتخاب دوربین دیجیتال مناسب وجود دارد . بنابراین این یکی از بهترین کتابهای عکاسی است که از ابتدا و پایه شروع می شود حتی قبل از اینکه شما یک دوربین بخرید ! در معرفی بهترین کتاب های آموزش عکاسی ، کتاب “Complete Guide to Digital Photography” در صدر لیست قرار می گیرد .

2.کتاب “The Photographer’s Eye” نوشته “Michael Freeman”

طراحی مهمترین عامل در ایجاد یک عکس موفق است . “Michael Freeman” در این کتاب به شما کمک می کند تا روی توانایی خود برای دیدن پتانسیل یک تصویر قوی کار کنید و سپس عناصر گرافیکی را در یک ترکیب مؤثر و قانع کننده سازماندهی کنید . این موضوع همیشه یکی از مهارتهای اصلی در تهیه عکس ها و تصاویر زیبا بوده است . کتاب “The Photographer’s Eye” یک کتاب آموزش مقدماتی عکاسی می باشدکه برای علاقمندان به عکاسی بسیار جذاب و البته مفید خواهد بود و خواندن این کتاب دید خلاقانه در عکاسی خالی از لطف نخواهد بود .

3.کتاب “The Photographer’s Mind” نوشته “Michael Freeman”

ماهیت هنر عکاسی مستلزم این است که بیننده دائماً جذب عکس های عکاس شود . این موضوع بیش از هر شکل هنری دیگر است . هدف این کتاب پاسخ دادن به سؤال “چه چیزی باعث می شود یک عکس عالی شود؟” است . “Michael Freeman” در این کتاب راه های دستیابی دوباره عکاسان برتر به این هدف و البته زمان رسیدن به آن را بررسی می کند . وقتی عمیق تر در کتاب “The Photographer’s Eye” کاوش می کنید ، می بینید که این کتاب دانش ارزشمندی را به شما ارائه می دهد . کتابی که شامل اطلاعاتی در مورد اجتناب از کلیشه ها در طبیعت ، چرخه های مد ، سبک ، روش و نور است . این کتاب ترکیب بندی در عکاسی به شما کمک بسیاری می کند .

4.کتاب “The Moment it Clicks” نوشته “Joe McNally”

در این کتاب ، تصاویر درخشان “جو مک نلی” را مشاهده می کنید . عکس هایی که تکنیک های مختلف او که در طول حرفه خود به کار برد را نشان می دهند . قطعا تاکنون بسیاری از عکسهای وی را روی جلد مجلات دیده اید . شما با خواندن این کتاب می توانید به داستان نحوه عکسبرداری از هر شات ، از جمله تجهیزات مورد استفاده خود ، آگاهی پیدا کنید و اطلاعاتی مربوط به لنزها ، f / stop ها ، نورپردازی ، لوازم جانبی و دیگر موارد بدست آورید . کتاب “The Moment it Clicks” یک کتاب عکاسی صنعتی است .

5.کتاب “Creative Black and White” نوشته “Harold Davis”

نکته اصلی این کتاب این است که چالش های بی نظیری را ایجاد می کند . وقتی که رنگ ها چشم را هدایت نمی کنند کنتراست ، روشنایی و ترکیب اهمیت بیشتری می یابد . “هارولد دیویس” عکاس مشهور ، در کتابش درباره این عناصر توضیح می دهد . وی در ادامه ، قوانین اساسی عکاسی سیاه و سفید را نشان می دهد و همچنین  به ما آموزش می دهد که چگونه آنها را بشکنیم . او پیچیدگی هنر عکاسی را شکسته است . علاوه بر این ، او فرصت هایی برای تصاویر سیاه و سفید را پیدا می کند و نشان می دهد که چگونه می توان بر روی هر عکس سرمایه گذاری کرد . کتاب “Creative Black and White” یک کتاب سبک شناسی عکاسی است که سبک عکسبرداری سیاه و سفید را به خوبی به ما می فهماند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا