کتابمنابع لاتین

کتاب های مهندسی صنایع

رشته مهندسی صنایع چیست؟

در ادامه معرفی بهترین کتاب های خارجی برای رشته های دانشگاهی ، به رشته مهندسی صنایع رسیدیم . رشته ای که به تازگی طرفداران بسیاری پیدا کرده و با توجه به بهبود زیرساخت ها ، می توان گفت بازار کار مهندسی صنایع به خوبی پیشرفت کرده است و امروزه درآمد مهندسی صنایع بسیار خوب و مناسب شده است . هرچند که بانک کتاب مهندسی صنایع منبعی نامحدود است اما ما در اینجا به معرفی کتاب های مفید برای مهندسی صنایع پرداخته ایم :

1)کتاب “Machinery’s Handbook” نوشته “Eric Oberg”

بیش از ۱۰۰ سال است که این کتاب محبوب‌ترین مرجع در زمینه کاری، طراحی، مهندسی و ساخت، و نیز کتابی همواره موجود در مدارس و دانشکده‌های فنی سراسر جهان بوده‌است . این کتاب در سطح جهانی به عنوان یک ابزار فوق‌العاده معتبر، جامع، و عملی شناخته می‌شود و اساسی‌ترین و ضروری‌ترین جنبه‌های تولیدی پیشرفته را برای کاربران فراهم می‌کند . در میان کتابهای مرجع مهندسی صنایع ، این کتاب همواره یک پله بالاتر از سایرین بوده است .

2)کتاب “Creating a Lean Culture” نوشته “David Mann”

نسخه جدید این کتاب پرفروش حتی برنده چند جایزه نیز شده است . این کتاب بینش و رویکردهای انتقادی فراهم می‌کند تا هر تبدیل ناب را به یک موفقیت در حال پیشرفت تبدیل کند . این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه یک تحول پایدار و موفق را با توسعه فرهنگی که ذینفعان شما را در چارت سازمانی درگیر و در نتیجه سرمایه‌گذاری کرده‌است، اجرا کنید . یکی از دروس مهم مهندسی صنایع ، تعامل اقتصاد با صنعت است که کتاب “Creating a Lean Culture” این مبحث را به خوبی به شما می آموزد .

3)کتاب “Shop Reference for Students & Apprentices” نوشته “Christopher McCauley”

از توانایی درک و استفاده از ریاضیات در یک فروشگاه گرفته تا خواندن و تفسیر طراحی‌های مغازه‌ها، هدف سردبیر این است که این اطلاعات را برای دانش آموزان خود فراهم کند و آنان را برای کار در صنایع فلزی آماده کند. این کتاب شامل مواردی از کتاب راهنمای ماشین‌آلات و دیگر منابع معتبر است که به صورت شفاف، دقیق و آسان ارائه می‌شود . در یک کتابفروشی مهندسی صنایع وجود این کتاب لازم و ضروریست .

4)کتاب “Juran’s Quality Handbook” نوشته “Joseph A.Defeo”

این کتاب در زمینه مدیریت دانش و برتری عملکرد به طور کامل به روز شده و نیازهای امروزی متخصصان کسب‌وکار و حرفه‌ای امروزه را به طور کامل دربرگرفته است . هدایت گروهی متشکل از متخصصان ارشد ، این منبع موثق را گردآورده و به شما می گوید که یک مهندس صنایع موفق نیازمند بکارگیری روش‌های درست برای ارائه نتایج برتر در هر سازمان، صنعت، یا کشور است.اگر تمایل دارد عمق پیوند دو رشته اقتصاد و مهندسی را درک کنید ، این کتاب بهترین کتاب اقتصاد مهندسی میباشد . 

5)کتاب “Reverse Engineering” نوشته “Robert W.Messler Jr”

این کتاب منحصر به فرد اغلب ساختن چیزهای باارزش با مواد کم ارزش را یاد می دهد و گاهی تکنیک مورد مهندسی معکوس را بررسی می‌کند . این کتاب یک راه میان‌بر و غیرقابل تصور برای تولید یک ماده بزرگ از اجزای سازنده اش را آموزش می دهد . اگر سنگ خرافات در مسیر پیشرفت تکنولوژیکی جامعه نباشد ، مهندسی معکوس یک گام اساسی برای پیشرفت است . خواندن این کتاب این امکان را فراهم می کند که علاقمندان به مهندسی صنایع ، توضیحاتی سودمند را از زبان زبده ترین فرد این رشته بیاموزند .

شما می توانید کتاب های مهندسی صنایع که به زبان های خارجی نوشته شده اند را از ما درخواست کنید . مجموعه فایلسو در کوتاه ترین زمان ممکن کتاب مورد نیاز شما را چه به صورت کتاب الکترونیک و چه به صورت نسخه چاپی بدست شما می رساند . 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا