کتابمنابع لاتین

کتاب های مهندسی مکانیک

در این مقاله می خواهیم به معرفی کتاب های رشته مکانیک دانشگاه بپردازیم . هرچند بیشتر کتابهای معرفی شده در زیر بیشتر کتابهای مهندسی مکانیک جامدات می باشند . شما برای خرید کتاب های مهندسی مکانیک می توانید کتاب موردنظر خود را در قسمت “ثبت درخواست” مجموعه ما درخواست کنید . مجموعه “فایلسو” کتاب موردنظر شما را به هر دو صورت کتاب الکترونیک و نسخه چاپی به دست شما می رساند .

1)کتاب “The Beginner’s Guide to Engineering: Mechanical Engineering” نوشته “Mark Huber”

کتاب های”The Beginner’s Guide to Engineering” برای ارائه یک مقدمه ساده و غیر فنی برای زمینه‌های مهندسی برای افرادی طراحی شده‌است که هیچ تجربه‌ای در مهندسی مربوطه ندارند . هر کتاب این مجموعه به جای ریاضیات ، بر روی معرفی مفاهیم مختلف در زمینه‌های مهندسی به خواننده متمرکز است . این کتاب درباره مهندسی مکانیک یک منبع عالی برای دانش آموزان دبیرستانی هستند که یک رشته مهندسی را در نظر دارند ، یا برای هر کس دیگری که در مورد مهندسی کنجکاو است اما هیچ سابقه‌ای در این زمینه ندارد

2)کتاب “Basic Machines and How They Work” از انتشارات “Naval Education And Training Program”

این نسخه بازبینی‌شده یک کتابچه راهنمای آموزش نیروی دریایی بسیار روشن ، هیچ چیزی را در ارائه آن مورد نظر قرار نداده است . در پوشش خود از تئوری پایه ، از اهرم و صفحه مایل به موتور احتراق داخلی و قطارهای قدرت ، به چیزی بیشتر از درک ریاضیات ابتدایی نیاز ندارد . با ساده‌ترین ماشین‌آلات ، اهرم ها ، متن به بحث بلوک و قرقره، چرخ و اکسل، صفحه مایل و گوه، پیچ و انواع مختلفی از دنده‌ها ادامه می‌دهد دانلود کتاب همه چیز درباره مهندسی مکانیک از این کتاب بهره زیادی برده است .

3)کتاب “The Way Things Work Now” نوشته “David Macaulay”

“دیوید مکوایلی” نویسنده این کتاب ، در سراسر جهان کتاب پرفروشش را به روز رسانی می‌کند تا آخرین پیشرفت‌ها در فن‌آوری که بیشتر بر زندگی ما تاثیر می‌گذارد را ثبت کند . این کتاب خارق العاده و سرشار از اطلاعات مربوط به کارهای داخلی همه چیز ، از طرز کار آسیاب های بادی گرفته تا وای فای را شرح می دهد . این کتاب خارق العاده خوانندگان را از طریق اصول اساسی ماشین ها راهنمایی می کند و نشان می دهد که چگونه تحولات گذشته در حال ایجاد دنیای آینده است . اگر به دنبال یک کتاب اطلاعات عمومی مهندسی مکانیک هستید ، ما به شما این کتاب را معرفی می کنیم .

4)کتاب “Mechanical Monesters” نوشته “Andrew Smith”

این مستند فوق‌العاده سوالاتی را مطرح می‌کند که امروزه هنوز هم طنین‌انداز می‌شود . آیا ماشین‌هایی که ما برای نجات بشریت می سازیم ، به نفع ماست یا جایگزین ما می شوند و حتی باعث نابود شدن ما می‌شوند ؟ در این کتاب حتی سخنانی از “سیمون شفر” تاریخدان بیان شده است . او در این کتاب ، داستان‌هایی را در پشت برخی از مهمترین مهندسی ها در قرون گذشته بیان می‌کند . تصاویری از طرح‌ها و آثار باقیمانده که در این کتاب آورده شده است ، سوالاتی را جرقه می‌زنند که قلب تمدن فن‌آوری پیشرفته ما را قطع می‌کند . این کتاب بهترین کتاب مکانیک خودرو نیست اما درمورد سازه ها و ابرسازه های مکانیکی اطلاعات سودمندی به ما میدهد .

5)کتاب “Mechanical Tolerance Stackup and Analysis” نوشته “Bryan R. Fischer”

اغلب نادیده گرفته شدن و درک نادرست آنالیزها ، بخش مهمی از بهبود محصولات و فرآیندهای طراحی آن‌ها است . از آنجا که همه محصولات ساخته‌شده همواره در معرض تغییرات هستند ، مهم است که طراحان پیش‌بینی کنند که چگونه این تغییرات می‌توانند بر شکل، تناسب، و عملکرد قطعات و مجموعه‌ها تاثیر بگذارند و سپس یافته‌های خود را به طور موثر بیان کنند . تمامی این مباحث در این کتاب گنجانده شده است . این کتاب در لیست بهترین کتاب های مهندسی مکانیک ساخت و تولید قرار دارد . 


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا