کتابمنابع لاتین

کیمیاگر پائولو کوئیلو

کتاب کیمیاگر برجسته ترین و مشهور ترین اثر “پائولو کوئیلو” است . این کتاب تابحال به بیش از 60 زبان زنده دنیا ترجمه شده  و طبق آخرین آمار حدود ۶۵ میلیون نسخه از آن فروخته شده است و یکی از پرفروش ترین کتاب‌های تاریخ محسوب می‌شود . رمان کیمیاگر در میان مردم ایران نیز محبوبیت بسیار بالایی دارد و تاکنون ترجمه‌های متعددی از آن منتشر شده است . اما در سالهای اخیر محدودیت هایی برای ترجمه کردن این کتاب ایجاد شده است ، از آنجا که برخی از قسمت های این کتاب قابلیت انتشار را ندارد ، ترجمه این کتاب به مشکل خورده است . شما برای دانلود کتاب کیمیاگر بدون سانسور با زبان اصلی می توانید از مجموعه ما کمک بگیرید . در صورتی که این اثر را بصورت کتاب الکترونیک میخواهید ، ما این کتاب را به صورت دانلود pdf کتاب کیمیاگر بدست شما می رسانیم و حتی درصورت تمایل می توانید نسخه چاپی این کتاب را به صورت زبان اصلی از ما بخواهید .

چکیده ای از کتاب

رمان کیمیاگر داستان زندگی چوپانی به نام سانتیاگو می باشد . سراسر زندگی‌ سانتیاگو سفر کردن به همراه گوسفندان خود است. پدر و مادر سانتیاگو همیشه دوست داشتند که پسرشان کشیش شود از این رو تا 16 سالگی او را در صومعه گذاشتند تا آموزش ببیند . اما سانتیاگو به دنبال چیز دیگری بود ! او از بچگی علاقه داشت تمام دنیا را ببیند . کشف کائنات که در نهایت منجر به شناخت خدا می شد ، آرزوی همیشگی او بود . سانتیاگو سرانجام برخلاف میل پدر و مادرش آموزش های صومعه را رها میکند و پس از خرید چندین گوسفند تصمیم می گیرد که به همه جای دنیا سفر کند .

سانتیاگو راهی را پیش می گیرد که از بچگی به آن علاقه داشت . درمیان این سفرها یک شب سانتیاگو خواب عجیبی می بیند . خوابی که به شدت ذهن سانتیاگو را درگیر می‌کند . او در خواب می بیند که در هنگام به چرا بردن گوسفندان ، پسر بچه ای می آید و با گوسفندهایش بازی می کند ، تااینکه دست سانتیاگو را می گیرد و او را به محل اهرام مصر می برد . پسربچه به سانتیاگو می گوید در اینجا گنج بزرگی نهفته است اما همین که می خواهد محل دقیق گنج را به سانتیاگو نشان دهد ، به ناگاه سانتیاگو از خواب می پرد …

سانتیاگو به این خواب توجهی نمی کند و آن را خوابی عادی و پریشان می گمارد ، اما وقتی برای بار دوم هم این خواب برایش تکرار می شود و باز هم به محضی که پسرک می خواهد محل گنج را به سانتیاگو نشان دهد و سانتیاگو از خواب می پرد ، تصمیم می گیرد که به مصر و محل اهرام سفر کند . سفر سانتیاگو به مصر آغاز داستان کیمیاگر است …

درباره رمان کیمیاگر

افراد زیادی با این کتاب آشنایی دارند . حتی برخی رمان کیمیاگر را بهترین رمانی که تاکنون خوانده اند می دانند . معنویت رمان و شرح اینکه همواره به دنبال آرزوها و آمال خود برویم ، این کتاب را به یکی از پرفروش ترین کتاب های خارجی تبدیل کرده است . این رمان برای جوانان خیلی سودمند و البته دلپذیر است . زیرا که آنان را به حرکت به سوی تمام چیزهایی که همیشه می خواستند به آن برسند سوق می‌دهد . حتی خود پائولو کوئیلو در رمان کیمیاگر این موضوع را ذکر کرده است که هرچه سن آدمی بالاتر می رود ، به دنبال آروزها و آمال خویش رفتن دور و دورتر می شود ، هرچه زمان بیشتر می گذرد و هرچه شما بزرگتر می شوید ، تفکر اینکه این آرزوها محال هستند بیشتر به سراغتان می آید .

هنگام مطالعه این کتاب احساس خوبی پیدا می کنید . لذتی مبتنی بر اینکه شما هم می‌توانید به گنج خویش برسید . لذتی مبتنی بر اینکه تمام کائنات شما را یاری می کنند تا بتوانید اتفاقات جهان هستی را از زاویه ای تازه ببینید . اگر به قانون کائنات ، قوانین طبیعت و قانون جذب اعتقاد دارید ، خواندن رمان کیمیاگر برای شما بسیار لذتبخش خواهد بود .

به اعتقاد من اصلی ترین نکته ای که پائولو کوئیلو در این کتاب می خواهد به خواننده بفهماند ، این است که هیچگاه نباید تسلیم تقدیر شد . رمان کیمیاگر و پیامش ، به شکل یک ماجراجویی زیبا و هیجان انگیز روایت شده است و صرفا حاوی یک پیام بی‌روح و کلیشه ای نیست . خواننده همراه سانتیاگو در مکان‌ها و شرایط متعددی قرار می‌گیرد و  به همراه او به دنبال کشف حقیقت می باشد.

و سخن پایانی اینکه اگر به دنبال یک کتاب خوب می گردید ، کیمیاگر بهترین گزینه‌ است . هرچند سلیقه در انتخاب کتاب امری تاثیرگذار و غیرقابل چشم پوشی است اما رمان کیمیاگر  تاکنون در حدود ۶۵ میلیون جلد فروخته شده است و می‌تواند با هر فرد و هر سلیقه ای به خوبی ارتباط برقرار کند . جملات زیبای کتاب کیمیاگر هر خواننده ای را شیفته خود می کند .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا