کتابمنابع لاتین

یاد گرفتن زبان اسپانیایی

زبان اسپانیایی

پس از زبان چینی ، زبان اسپانیایی پرتکلم ترین زبان در دنیاست . مردم کشور اسپانیا و تمامی کشورهای آمریکای جنوبی (بجز کشور برزیل که به زبان پرتغالی صحبت می کنند) به زبان اسپانیایی تکلم می کنند . زبان رسمی کشورهای زیادی در آمریکای مرکزی و منطقه کونکاکاف نیز اسپانیایی بوده(مانند پاناما) یا ریشه اسپانیایی دارد(مانند مکزیک) . از این رو ، پس از یادگیری زبان اسپانیایی ، به راحتی می توانید آموزش زبان مکزیکی را شروع کرده و در عرض چند هفته این زبان را نیز یاد بگیرید .  زبان اسپانیایی به دو زیرشاخه اسپانیولی و کاتالانی تقسیم می شود که مراد ما از زبان اسپانیایی ، شاخه اسپانیولی می باشد .

آیا یادگیری زبان اسپانیایی سخت است؟

یادگیری زبان اسپانیایی تقریبا دشوار است . هزینه های کلاس های آموزشی این زبان نیز بالاست و از این رو بسیاری به دنبال پکیج آموزش زبان اسپانیایی و اپلیکیشن آموزش زبان اسپانیایی می باشند . این امکانات یادگیری زبان اسپانیایی در خانه را امکان پذیر کرده است . ما در این مقاله به معرفی یک پکیج آموزش زبان اسپانیایی پرداخته ایم . در کانال آموزش زبان اسپانیایی از صفر مجموعه کتاب های prisma معرفی شده است که یک راه آسان برای یادگیری زبان اسپانیایی در خانه می باشد .

مجموعه کتاب های Prisma

مجموعه Prisma یک مکمل برای منابع اسپانیایی می باشد .

موسسه انتشاراتیEdinumen” توجه زیادی برروی ایجاد کتاب‌هایNuevo Prisma” کرده‌است . این کتاب جایگزین نسخه قدیمی و اهدای زندگی جدید به نسخه قدیمی Prisma می باشد

هزاران معلم آموزش زبان اسپانیایی به دلایل زیر این کتاب را برای آموزش انتخاب کرده اند :

کارایی

این کتاب حاوی فعالیت‌هایی است که دانش‌آموز را تحریک می‌کند و آن‌ها را کم‌تر نگران می‌کند. در کتاب های prisma یک محیط یادگیری مثبت، براساس تشخیص و مدیریت احساسات ایجاد می‌شود.

کار گروهی

در این کتاب فعالیت‌های خاص به گونه‌ای که دانش آموزان بتوانند روی وظایف خود کار کنند طراحی شده است تا برای بهینه‌سازی یادگیری خود و دیگران بصورت گروهی کار کنند.

انعکاس

تشکیل دانش جنبه‌های مختلف فرهنگ اسپانیولی با هدف فراهم کردن ابزارهای لازم برای رسیدن به شرایطی که در آن ، فرهنگ‌ها و انواع مختلفی از زبان اسپانیایی وجود داشته باشد.

خود ارزیابی

در پایان هر بخش کتاب ، خلاصه‌ای برای خودارزیابی وجود دارد که به دانش آموزان کمک می‌کند تا محتوای جدید را بررسی کنند و به یادگیری آن‌ها فکر کنند.
دلایل دیگری نیز وجود دارد که “prisma” را به یک کتاب با کیفیت بالا برای یادگیری زبان اسپانیایی تبدیل کرده است. این کار به دانش آموزان کمک می‌کند تا سطح مورد نیاز را بدست آورند، زیرا این مجموعه در سطوح مختلفی بخش بندی شده است که عبارتند از: “A1” ، “A2” ، “B1” ، “B2” ، “C1” ، “C2”
بنابراین اگر می خواهید شروع به یادگیری زبان اسپانیایی کنید ، مجموعه prisma بهترین انتخاب برای شما خواهد بود . مجموعه ای که با آموزش الفبای زبان اسپانیایی شروع می کند و مدت زمان یادگیری زبان اسپانیایی را به حداقل می رساند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا