آموزشکتاب

کتاب۱۰۱ Coaching Strategies and Techniques زبان اصلی

101 Coaching Strategies and Techniques
101 Coaching Strategies and Techniques

۱۰۱ Coaching Strategies and Techniques


 

معرفی کتاب  :

 

کتاب ۶۶ استراتژی و تکنیک کوچینگ نوشته‌ی گلادیانا مک ماهن و آن آرچر، به ارائه‌ی تمرین‌ها و راهکارهای مفیدی می‌پردازد که به مربیان کمک می‌کند تا در کار خود حرفه‌ای‌تر شده و بهتر از قبل عمل کنند.

این کتاب به ارائه‌ی انواع تمرین‌ها، تکنیک‌ها و استراتژی‌هایی می‌پردازد که از نظر مربیان مفید و کاربردی بوده است. از این تمارین می‌توان در کار روزانۀ کوچینگ افراد، تیم‌ها و سازمان‌ها بهره برد. شما هم با مطالعه‌ی کتاب ۶۶ استراتژی و تکنیک کوچینگ (۱۰۱Coaching strategies and techniques) متوجه خواهید شد که بسیاری از این تمرینات با استراتژی‌های دنیای روانشناسی، تجارت و آموزش مطابقت دارند.

کوچینگ چیست؟

 

معنای اصلی کوچینگ، مربیگری است اما در ایران وقتی با این کلمه مواجه می‌شویم به یاد ورزش و مربیگری ورزشی می‌افتیم در صورتیکه مربیگری می‌تواند در زمینه‌های گوناگون مانند مربیگری در زندگی، مربیگری در تجارت، مربیگری شخصی، مربیگری در سلامت و … توسعه و معنا پیدا کند. کوچینگ یک ارتباط حمایتی و دو طرفه است که در آن کوچ یا مربی به مراجعان خود کمک می‌کند تا با متمرکز شدن بر هدف انتخاب شده نتایج مورد نظر را به دست آورند. در واقع کوچ به افراد کمک می‌کند تا در زندگی شخصی به اهداف خود دست پیدا کنند.

 

کتاب ۶۶ استراتژی و تکنیک کوچینگ برای چه کسانی مناسب است؟

 

گلادیانا مک ماهن (Gladeana Mc Mahon) و آن آرچر (Anne Archer) این کتاب با ارزش را برای افرادی به نگارش درآورده‌اند که به دنبال استراتژی‌های مفید بیشتر، جهت اضافه کردن به جعبه ‌ابزار کوچینگ موجود خود می‌باشند.

 

جزئیات :

 

ناشر : Routledge 

تاریخ انتشار :(March 1, 2010)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات : ۳۳۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا