کتابمنابع لاتین

بهترین نرم افزارهای کتاب الکترونیکی آیپد و آیفون

۱۰ تا از بهترین برنامه های کتابخوان برای کتاب های صوتی آیپد و آیفون

بسیاری از سیستم عامل ها، کتاب های صوتی ارائه می دهند دیگر لازم نیست فقط از برنامه Apple book استفاده کنید ،بنابراین شما ببینید کدوم برنامه را دوست دارید ، آن را دانلود کنید و از آن استفاده کنید

1-Apple book

اپل بوک برنامه کتابخوان الکترونیکی و صوتی و مدیریت کتاب‌ها را به بسیاری از طرفداران آیپد و آیفون ارائه داده است

اگر اخیراً به کتاب صوتی گوش فرا داده اید بلافاصله در بخش reading now ظاهر می‌شود.

یک مزیت خوبی که داره نسبت به برنامه های دیگه می توانید مستقیماً در برنامه خریداری کنید، این باعث آسان تر شدن خرید کتاب های صوتی جدید می‌شود .آنچه باید بدانید این است که کتاب های صوتی اپل در کشورهای منتخب فقط موجود است .مزایای خرید کتاب صوتی درون برنامه و پخش کننده ساده و به خوبی طراحی شده دارد پشتیبانیcarplay دارد

سازگاری با آیپد و آیفون

 

2-Audible

سیستم عامل این برنامه توسط آمازون طراحی شده است این بزرگترین و پیشرفته ترین برنامه کتاب صوتی در جهان است.شما می توانید کتاب های صوتی را به صورت تکی خرید کنید یا اشتراک باز کنید که در هر ماه 14/95دلار از حسابتان کسر میشود.

اگر عضو برنامه Amazon prrime هستید به کانال های شنیدنی و سخنرانی ها و نسخه های صوتی از منابع برتر دنیا دسترسی پیدا می کنید وقتی برنامه را نصب کردید بعد از بارگیری برنامه‌های مورد دلخواه فورا به برنامه Audible ios دسترسی پیدا می کنید.

زمان آفلاین بودن می توانید کتاب های صوتی را گوش بدهید پخش صدای عالی دارد خرید درون برنامه ای از ۱۷.۹۹$ شروع می شود

سازگاری با آیپد و آیفون

 

3-Libby

یک برنامه نسل بعدی است که توسط یک کتابخانه چندگانه و از چندین کتابخانه استفاده می شود و شما می توانید بیش از یک کارت کتابخانه ثبت کنید و عضو این برنامه باشید .این برنامه توسط over drive مدیریت شده است.

پس از ثبت نام برای یافتن, قرض گرفتن کتاب الکترونیکی یا کتاب صوتی خیلی سریع پیش می‌روید و می توانید کتاب های صوتی را برای استفاده آفلاین بارگیری کنید.

سازگاری با آیپد و آیفون

 

4-Google play Books

یک گزینه عالی برای همه افرادی است که یک کاربر اختصاصی خدمات گوگل هستند و از تلفن هوشمند اندروید استفاده می‌کند بعد از راه اندازی کتاب های صوتی در فروشگاه گوگل پلی در ژانویه سال ۲۰۱۸ برنامه گوگل آیفون ios ارائه می‌دهد و شما می توانید انواع مختلف محتوای دیجیتالی کتاب های صوتی کتاب های درسی و کتاب‌های طنز را ببینید.

فروشگاه کتاب و کتاب صوتی به اندازه آمازون و Audible انبوه نیست اما از ibooks بزرگ‌تر است در این برنامه شما می توانید کتاب های صوتی را یک به یک بخرید، نیازی به اشتراک گذاری نیست .خبر خوب برای کسانی که عاشق گوش دادن به کتاب صوتی در اتومبیل خود هستند این برنامه به شما امکان می دهد که کتاب های صوتی را مستقیماً از طریق carplay کنترل کنید.مزایای انواع کتاب های دیجیتالی در یک مکان استفاده آسان , همگام سازی بین دستگاه های متصل , کتاب های صوتی بدون اشتراک پشتیبانی carplay دارد

سازگاری با آیپد و آیفون

 

5kabo

اگر منبع اصلی محتوای دیجیتالی شما Kobo است ،نمیخواد زیاد جستجو کنید ،چون کتاب های صوتی را در سپتامبر ۲۰۱۷ به کتابفروشی خود اضافه کرده است، برای هر دو کتاب الکترونیکی آیپد و آیفون یک برنامه واحد برای کتاب صوتی در فروشگاه اینترنتی خریداری می‌کنید وجود دارد .

پخش کننده کتاب صوتی برنامه Kobo بسیار زیبا طراحی شده و استفاده از آن بسیار آسان است ، سازگاری با carplay اطلاعی در دست نیست بنابراین باید فرض کنیم که وجود ندارد.مزایای همه در یک مکان (هم کتاب‌های الکترونیکی هم کتاب‌های صوتی )و پخش کننده صوتی زیبا دارد.

سازگاری با آیپد و آیفون

 

6-Nook Audio books

برای افرادی که مصمم هستند از اکوسیستم Bames &Noble استفاده کنند یک برنامه ویژه وجود دارد که برای پخش کتاب صوتی Nook طراحی شده، بنابراین این برنامه متفاوت تر از برنامه‌ های معمولی  کتاب خوان Nook است.

برخلاف Google, ibooks, Kobo شما نیاز به دو برنامه Nook دارید ،برای داشتن محتوا برای فروشگاه های Bames ,Noble .فروشگاه کتاب صوتی Nook دارای صدهزار کتاب است که بعضی از آنها قیمتشان پایین می‌آید بارگیری نمونه رایگان گذاشته اند

سازگاری با آیپد و آیفون

 

7-Libri Vox Audio Books

کتاب های صوتی librivox برای آیپد و آیفون، توسط یک شرکت متفاوت book design LLC تهیه شده است با این حال کتابهای صوتی رایگان از فروشگاه librivox ارائه می‌دهد. librivox رایگان برای استفاده است و دسترسی نامحدود تا ۵۰ هزار کتاب صوتی رایگان را ارائه داده است . در فروشگاه کتاب های صوتی ، بیش از ۳۰ زبان ضبط شده است می توانید پیدا کنید.

 شرح حال کتاب ها نوشته شده است ،دارای عملکردی جستجوی قوی است.اگر عاشق گوش دادن به کتاب صوتی قبل خواب هستید در این برنامه می توانید تایم خود را تنظیم کنید. مزایای مجموعه بزرگ از کتابهای صوتی وپشتیبانی carplayدارد

سازگاری با آیپد و آیفون

 

8Audio books.com

آیا به دنبال برنامه ای هستید که هم رایگان باشد و دارای پرفروش ها  باشد این برنامه بیش از ۱۰۰ هزار کتاب صوتی با کیفیت عالی ارائه می‌دهد بیش از ۸۰۰۰ به صورت رایگان قابل بارگیری است، این شرکت ادعا می‌کند که هر هفته صدها کتاب صوتی جدید به فروشگاهش اضافه می‌کند می‌توانید با استفاده از برنامه ios به همه صوت‌های خود دسترسی پیدا کنید . 

چت کاربران در این برنامه فعال است خرید کتاب اول رایگان و بعد از گذشت مدت ۳۰ روز آزمایشی بعد از اشتراک باز کردن ماهانه باید ۱۴ دلار پرداخت کنید .مزایای سازگاری گسترده ,پخش پیشرفته, دسترسی به خدمات به مشتری دارد 

 

9-Scribd

در این برنامه بعد از گذشت دوره ۳۰ روز آزمایشی اشتراک باعث می‌کنید و ماهان با پرداخت ۸.۹۹$ می‌توانید به همه محتوای دیجیتال و کتاب های الکترونیک و صوتی و روزنامه و مجلات دسترسی پیدا کنید

این برنامه از Google play ,Kobo متنوع تر است. این برنامه میتواند جدیدترین مقاله برجسته نیویورک‌تایمز باشد.

سازگاری با آیپد و آیفون

 

10Amazon Kindle

یکی از محبوب ترین برنامه های کتابخوانی برای ios است
در این برنامه باید علاوه بر خرید کتابخانه الکترونیکی همراه کتاب صوتی هم خرید کنید تا دو بخش با هم اجرا شود شما می توانید صدای مورد دلخواه خود را از لیست و فون روز و شب را تنظیم کنید.

برنامه امکان اینکه کتاب های صوتی را به اعضای خانواده و دوستان اشتراک بگذارید را دارد.

سازگاری با آیپد و آیفون

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا