کتاب

دانلود کتاب ۳۶۵ Steps to Self-Confidence

365 Steps to Self-Confidence
365 Steps to Self-Confidence

 


۳۶۵ Steps to Self-Confidence

 

معرفی :

 

کتاب ۳۶۵ قدم به سوی اعتماد به نفس نوشته دیوید لارنس پرستون به شما کمک می کند تا اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و زندگی شاد و توام با آرامشی را داشته باشید .

اعتماد به نفس امری بسیار مهم و ضروری در زندگی آدمی به شمار می رود و برای یه زندگی شاد بسیار لازم است . اعتماد به نفس می تواند موجب موفقیت در زندگی خانوادگی – ارتباطات و زندگی شغلی شما شود و بر عملکردتان در کارهای مختلف تاثیر بگذارد .بهترین دارایی که یه فرد می تواند داشته باشد خودباوری است تا آنجا که حتی رفاه و ثروت فراوان و شهرت هم نمی تواند اعتماد به نفس پایین را جبران کند .

کسانی که اعتماد به نفس پایینی دارند بیشتر از افرادی با اعتماد به نفس بالا دچار شکست می شوند و ممکن است به عوارض ناشی از تنش مانند سو تغذیه – اضطراب و مشکلات روحی مبتلا شوند.

دیوید لارنس پرستون تو کتاب ۳۶۵ قدم به سوی اعتماد به نفس راه حل هایی را برای داشتن اعتماد به نفس به شما نشان می دهد.

او این راه ها را تحت عناوینی مثل با اراده و مصمم بودن – داشتن انگیزه – خودآگاهی – تعریف ها – انتقاد ها – غلبه بر نقاط ضعف – ساکت کردن منتقد درونی – اصلاح هدف – نگرش های مطمئن – تمرکز بر روی عملکردهای خوب – هوش هیجانی و نشان دادن علاقه به دیگران بازگو می کد.

 

بخشی از کتاب :

 

برای اینکه اعتماد به نفس کسب کنید هر از گاهی باید خود را مجبور به انجام دادن کاری کنید که احساس نمی کنید میلی به آن دارید و خود را مقید کنید. از هر فرصتی که به دست می آورید استقبال کنید . روی گردانی از چالش های تازه آدم های ناجور و موقعیت های نامناسب در دراز مدت خوشایند نیست و باعث می شوند یکنواخت بمانید.

 

جزئیات :

 

ناشر :How To Books  

تاریخ انتشار :(March 16, 2010)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات : ۲۲۴

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا