رمان

دانلود رمان زیبای The Prospering Power of Love

The Prospering Power of Love
The Prospering Power of Love 

The Prospering Power of Love

 

معرفی :

 

کتاب قدرت عشق اثر کاترین پاندر پیشگام شیوه ی تفکر مثبت شناخته می شود و به معجزاتی که تحت تاثیر عشق الهی به وقوع می پیوندند و زندگی را متحول و سعادتمند می کنند اشاره دارد .

از اونجایی که عشق الهی نیرویی سعادت بخش – روشنایی بخش – متعادل کننده و التیام بخش است مطالعه کتاب قدرت عشق (The Prospering Power of Love)می تواند زندگی شما را در ابعاد متعددی سرشار از کامیابی کند. در طول تاریخ راه عشق و حقیقت همواره پیروز و سربلند بوده است . قدرت بزرگی در وجود شماست که قوی تر و دربرگیرنده تر از هر قدرت دیگری است . این قدرت در واقع نیرویی را در شما برمیانگیزد که می تواند به عنوان بزرگترین قدرت وجودی شما عمل کند .

 

کتاب قدرت عشق به چه کسانی توصیه شده ؟

 

کاترین پاندر از میون تمام کتاب هایی که طی چند دهه ی اخیر تالیف کرده است این اثر را بیش از بقیه توصیه می کند .

اول :به آنان که جست و جو و دریافت الهام را آغاز کرده اند .

دوم : به آنان که از مشکلات ارتباط با افراد رنج می برند چیزی که تقریبا همه طی دوره ی رشد و کسب مراحل بالاتر ادراک با آن مواجه می شوند .

سوم : به آنان که دنبال کتابی هستند که حاوی نکته ای الهام بخش و ساده باشد تا بتوانند ان را به عنوان استعداد با سایرین در میان بگذارند.

عشق نه تنها برای او باشکوه نمی نمود بلکه حتی شکسته و ترک برداشته نیز به نظر می رسید . از قدیم گفته اند : (ابتدای راه روشنی است و در ادامه آغازی دوباره و در پس این ها برداشت مواهبی تازه )کاترین پاندر قبلا در مورد نیروی عشق الهی مطالبی شنیده و نوشته بود که این مساله دوران روشنی او تلقی می شد  و اکنون شاید در راه آغازی مجدد به همراه عشق الهی به سر می برد.

 

جزئیات :

 

ناشر : Devorss & Co.Revised  

تاریخ انتشار :(April 30, 2006)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۱۳۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا