سایر

آشنایی با مدرک CIW در حوزه طراحی وب

حتما نام وب به گوش شما خورده است. طراحی و توسعه وب، یکی از به روزترین و پردرآمدترین مشاغل حاضر در جهان است.

از آن جایی که یکی از معتبرترین مدارک بین المللی موجود در رابطه با توسعه و طراحی سایت؛ مدرک CIW است، از گذشته تاکنون افرادی که به دنبال کسب مهارت و مدارک معتبر در زمینه طراحی و توسعه وب بودند، جزو اولین گزینه انتخابی و اولویت آن‌ها CIW بوده است‌. حال ما در اینجا قصد داریم با این مدارک آشنا شویم این که این مدارک چی هستند و چه کاربردی دارند.

مزایا مدرک CIW

شاید برای شما جالب باشد که بدانید ارمغان CIW برای آینده شغلی دانشجویان چیست؟ چرا ما باید به سراغ مدرک CIW برویم؟

۱) قیمت پایین

۲) درگیر کردن دانشجو با مباحث آموزشی و درسی

۳) مهارت و دانش کاربردی در شغل‌های مربوطه

۴) درگیری با نرم افزارهای واقعی به طور عملی

۵) مدرک حرفه‌ای و معتبر جهت سوابق کاری

آشنایی با مدرک CIW

این گواهینامه، سری گواهی نامه پیشرو برای فناوری اطلاعات ایالات متحده است که مسیرهای خاصی را برای دانش آموزان و متخصصان در حوزه IT ایجاد می‌کند. با وجود عدم محبوبیت آن، به دلایل مختلف دریافت این گواهینامه ارزشمند است.

مدرک CIW در حوزه طراحی وب چیست؟

با این حال برای متخصصان فناوری اطلاعات که به دنبال فرصت‌های توسعه شغلی هستند، دریافت مدرک CIW ممکن است نیاز آن‌ها را برای رضایت بیش‌تر از شغل فعلی خود فراهم کند‌.

برنامه صدور گواهینامه بر اساس استاندارد‌های اساسی و مهارت‌های شغلی از جمله طراحی وب، توسعه، مدیریت، شبکه، پایگاه داده و امنیت تمرکز دارد.

گواهینامه‌های موسسه پنج دسته هستند که شامل :

  • گواهینامه سری طراحی وب
  • گواهینامه سری امنیت وب
  • گواهینامه سری توسعه وب
  • گواهینامه سری طراحی وب
  • گواهینامه سری موبایل

البته ما در اینجا به فاکتور اصلی خود که همان دوره طراحی وب است می‌پردازیم. طراحی وب شامل ۲ دوره است که دانشجویان می‌توانند هر کدام ازین دو را به انتخاب خود طی کنند. دانشجویانی که هر دو دوره را بگذرانند، مدرک سطح حرفه ای را اخذ خواهند کرد.

۱) web design specialist: دوره‌ای برای تخصص در طراحی وب

۲) commerce specialist: این دوره مخصوص کسانی است که اصول و پایه‌های تکنولوژی وب را درک می‌کنند. همچنین قصد دارند در حوزه تجارت الکترونیک تخصص‌های لازم را فراگیرند.

برای آنکه بتوانیم مدرک CIW دریافت کنیم، بایستی با تکمیل آزمون عمومی۱DO_510(همکار بنیادهای وب) یا با تکمیل هرسه آزمون تخصصی فردی (همکار تجاری اینترنتی، همکار توسعه سایت، همکار فناوری شبکه)گواهینامه را کسب کنید.

گواهینامه اینترنت چیست؟

یک گواهی دیجیتال برای رمزگذاری ارتباطات آنلاین داده یا اطلاعات بین مرورگر کاربر نهایی و یک وب سایت استفاده می شود. پس از تایید اینکه یک شرکت صاحب یک وب سایت است، مرجع گواهی آن ها را امضا می‌کند تا مورد اعتماد مرورگرهای اینترنتی قرار گیرد.

مدت اعتبار گواهینامه CIW

گواهینامه های مبتنی بر نقش کاردانی و متخصص و تخصصی مایکروسافت و به مدت یک سال از تاریخی که همه الزامات برای کسب آن گواهی را تکمیل می‌کنید معتبر هستند.

مدرک CIW و مدت اعتبار آن

دوره طراحی وب برای هر حرفه ای سطح پایه و باتجربه‌تری که درزمینه طراحی وب سایت، تجارت الکترونیک و طراحی گرافیک کار می‌کنند، ایده آل است. این گواهینامه، همچنین برای کارافرین هایی که می‌خواهند تجارت خود را به صورت آنلاین گسترش داده و مدیریت کنند، بسیار موثر است.

بررسی معتبر بودن مدرک CIW

برنامه درسی گواهینامه طراحی وب و فناوری اطلاعات است که توسط certification Partners اجرا می‌شود. گواهی معتبر به معنای گواهی است که منقضی معلق، باطل یا بی اعتبار نشده است. مرجع گواهی برخی از بررسی ها را انجام می‌دهد و کلیدهای محصور در یک گواهی را برای شما مجدد می‌فرستد.

حالا وقتی شخصی کلیدهای عمومی شما را می‌خواهد، شما گواهی را برای او ارسال می‌کنید، آن‌ها امضا گواهی را تایید می‌کنند و اگر تایید شد، می توانند به کلیدهای شما اعتماد کنند.

گواهینامه CIW و کاربرد‌های آن

این گواهینامه، دانش و مهارت های آن ها در درک سیاست های امنیتی و اجرای آن ها، سطح تخصص داوطلبان در حوزه امنیت شبکه را ثابت کرده و مهارت ها و دانش های فنی آن ها را در مدیریت و حفاظت از امنیت داده های آنلاین نشان می‌دهد.

این گواهینامه در سطح مبتدی و خنثی از فروشنده است. مدرک CIW بیش از مهارت های فنی، سواد دیجیتال را آموزش می‌دهد. همچنین برای دانش آموزان و متخصصان ایده آل است. متاسفانه نمایندگی شرکت CIW در ایران وجود ندارد، اما در پایان امیدوار باشیم با رفع تحریم‌ها شرکت CIW در ایران فعال شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا