دسته‌بندی نشده

نحوه ی ترجمه خودکار و سریع مطالب انگلیسی | ترجمه مقاله رایگان انلاین

هنگامی که از وب سایت ما سفارش کتاب خارجی مورد نظر خود را می دهید با آموزش زیر در بلاگ فایلسو می توانید به راحتی ترجمه مقاله رایگان انلاین خود را انجام دهید.

ترجمه مقالات

اگر دنبال راهی برای ترجمه نه چندان بی نقص ولی سریع و خودکار مطالب انگلیسی خود هستید ما راهی آسان را به شما در ادامه نشان می دهیم . به طوریکه به صورت رایگان می توانید ترجمه آنلاین متن را  انجام دهید ، ترجمه متن انگلیسی به فارسی و سایر زبان های دیگر در دارالترجمه آنلاین رایگان ( گوگل ترنسلیت ) امکان پذیر می باشد.

برای ترجمه مطالب انگلیسی ( یا هر زبان دیگر ) خود به فارسی ( یا هر زبان دیگر ) شما نیاز به سه چیز دارید.

1 – فایل کتاب یا مجله خود

2 – مرور گر کروم

3 – ابزارک های ترجمه گوگل و کتاب خوانی در گوگل کروم

هنگامی که فایل کتاب انگلیسی خود را در اختیار دارید می توانید با انجام مراحل زیر به راحتی و با چند کلیک متن خود را به فارسی بر گردانید.

  • ابتدا مرورگر کروم خود را باز کنید.
  • سپس از سمت راست بالا گزینه سه نقطه را فشار دهید و سپس به منوی Extensions بروید.

  • در صفحه باز شده سمت چپ پایین روی گزینه Store کلیک کنید .

  • در فروشگاه ابزارک ها تعداد بی نهایتی ابزار کاربردی برای نصب در مرور گر خود را می توانید مشاهده کنید ، در اینجا گزینه Google Translate و PDF Viewer را سرچ کنید و سپس روی گزینه نصب بزنید تا روی مرور گر شما نصب شوند .
  • حال پس از نصب آیکون این دو ابزارک در سمت راست بالای مرور گر شما نمایان شده است ، حال با انجام مراحل زیر می توانید یک مقاله را با چند کلیک ترجمه کنید.

  • ابتدا برروی فایل کتاب خود در ویندوز بروید و سپس روی آن کلیک راست کنید و گزینه Open With را زده و سپس با مرور گر کروم فایل خود را انتخاب کنید.

  • حال کتاب شما در مرور گر کروم باز شده است ، میتوانید روی صفحه کلیک راست کنید ، گزینه جدیدی نمایان شده با نام Translate to …  ، ابتدا وارد منوی Extension ها در مرور گر خود شوید و از قسمت تنظیمات گوگل ترنسلیت زبان مقصد را فارسی انتخاب کنید.

  • حال پس از کلیک روی گزینه ی بالا کل مقاله شما در چند ثانیه به زبان مقصد ترجمه خواهد شد.

نکته : به یاد داشته باشید که ترجمه های مورد نظر کاملا بی نقص نیست اما میتوان کمک خوبی برای شما باشد .

کلید واژه ها :

 ترجمه مقاله رایگان انلاین ترجمه متن تخصصی آنلاین ترجمه آنلاین متن ترجمه متن انگلیسی به فارسی روان نرم افزار ترجمه فارسی به انگلیسی و برعکس بهترین مترجم آنلاین ترجمه عکس آنلاین دارالترجمه آنلاین رایگان برنامه ترجمه متن انگلیسی به فارسی بهترین  ترجم آنلاین متن بهترین مترجم آنلاین متون تخصصی ترجمه متن تخصصی آنلاین دانلود بهترین مترجم آنلاین

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا