آموزشکتاب

دانلود کتاب A Beginner’s Guide To Bitcoin زبان اصلی

A Beginner's Guide To Bitcoin
A Beginner’s Guide To Bitcoin

A Beginner’s Guide To Bitcoin

 

معرفی کتاب چرا بیت کوین بخریم ؟

 

ما در دوران هیجان انگیزی زندگی می کنیم : عصر بیت کوین …. کتاب چرا بیت کوین بخریم ؟ نوشته ی متیو آر.کریتر یک راهنمای ساده است که به شما نشان می دهد چگونه می توان از طریق بیت کوین به ثروت رسید حتی اگر هیچ چیز از ارزهای دیجیتال ندانید . این اثر همه ی چیزهایی که برای شروع سرمایه گذاری در بین کوین نیاز دارید به شما آموزش می دهد .

سال ۲۰۰۹ بود که شکل جدیدی از پول دیجیتال به نام بیت کوین توسط سانوشی ناکاموتو اختراع شد . در آن زمان افراد بسیار زیادی آن را کلاهبردار نامیدند اما اکنون که در سال ۲۰۲۱قرار داریم می توان بیت کوین را برزگ ترین انقلاب از زمان اینترنت دانست . گرچه بسیاری از مردم همچنان فکر می کنند که بیت کوین یک کلاهبرداری یا حباب است و به زودی توسط دولت ممنوع خواهد شد اما آن ها سخت در اشتیاه هستند . شگفت آور اینکه این ارزان دیجیتال بار دیگر رکورد شکنی کرده است . متیو آر کریتر در کتاب کاربردی چرا بیت کوین بخریم ؟ به شما نشان می دهد که این ارز دیجیتال یک بانک غول پیکر و فوق امن است که از طریق آن می تانید ثروت خود را ذخیره کنید و  آن را رشد دهید . او ابتدا به بررسی این مساله می پردازد که پول نامیدن این ارز تا چه حد صحیح است و آیا واقعا می توان نام پول روی آن گذاشت ؟

هنور برای ثروت مند شدن دیر نشده اما مهم است بدانید که بیت کوین رفته رفته جهان را به سیطره ی خود در می آورد و اکنون نیز بزرگترین فرصت سرمایه گذاری در هزار سال اخیر محسوب می شود . کتاب چرا بیت کوین بخریمم اثری مختصر و البته جامع است که اطلاعات زیادی دا ذر اختیار شما می گذارد . نثر این کتاب بسیار شیواست و در پایان از میزان ازلاعاتی که آموخته اید شگفت زده خواهید شد .

اگه به دنبال یه راهمای کاربردی برای آشنایی با بیت کوین و یادگیری نحوه ی خرید و ذخیره آن هستید کتاب چرا بیت کوین بخریم مناسب شماست .

 

جزئیات :

 

ناشر : Independently published 

تاریخ انتشار :(January 1, 2021)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات : ۶۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا