خرید کتاب The Double Bottom Line اثر Donato Tramuto از آمازون

کتاب The Double Bottom Line از Donato Tramuto درباره نیروی کار امروزی که شامل ۵ نسل مختلف است و به طور فزاینده ای متنوع می شود صحبت میکند. برای رهبران بیش از هر زمان دیگری ضروری است که مسئولیت مهمی را که برای پر کردن شکاف رهبری در حال رشد بر عهده دارند، بشناسند. این کتاب به این اختلال می پردازد و بینش نه تنها برای کارفرمایان بلکه برای کارمندان نیز ارائه می دهد.شما می توانید برای خرید کتاب زبان اصلی سری The Double Bottom Line از Donato Tramuto از آمازون به سایت فایلسو مراجعه کنید و درخواست کتاب های اورجینال از آمازون را ثبت نمایید.

خرید کتاب های کسب و کار به زبان اصلی

برای چاپ کتاب های کسب و کار / تجارت به زبان انگلیسی شما می توانید سفارش چاپ دیجیتال کتاب را داخل سایت ثبت کنید تا در کمتر از ۲ روز کاری چاپ چاپ افست کتاب خارجی شما آماده و ارسال شود! چاپ کتاب بیزینس در سایت فایلسو با نهایت دقت انجام می شود و کتابی که به دست شما میرسید تفاوتی با نسخه اصلی ندارد و حتی در برخی موارد بهتر از نسخه اورجینال کتاب مدیریت در آمازون چاپ می شود.

درباره کتاب The Double Bottom Line از Donato Tramuto

در دنیای پسا کووید که نیروی کار اکنون رکوردی از ۵ نسل مختلف کارمند را در بر می گیرد، مدیران اجرایی و رهبران مانند گذشته مورد آزمایش قرار می گیرند . در حالی که برخی از شرکت‌های مشهور جهان قبلاً با مدل رهبری دلسوز سازگار شده‌اند، بسیاری از آنها هنوز تغییر نکرده‌اند. دوناتو تراموتو در کتاب « خط پایانی دوگانه: چگونه رهبران دلسوز قلب ها را تسخیر می کنند و نتایج را ارائه می دهند به این موضوع می‌پردازد که چگونه تبدیل شدن به یک رهبر دلسوز برای موفقیت یک تجارت ضروری است.

ارزیابی انگیزشی The Double Bottom Line چیزهای زیادی را به مدیر امروزی و افرادی که در نیروی کار هستند ارائه می دهد، رهبران را تشویق می کند تا رویکردی همدلانه تر داشته باشند و کارگران را تشویق می کند تا ارزش ورودی خود را درک کنند. یک ادبیات ضروری برای رهبران جدید و باتجربه، The Double Bottom Line کتابچه راهنمای رهبری جدید است.

دوناتو تراموتو در کتاب خود از طریق چگونگی ایجاد یک مدل رهبری دلسوزانه در محل کار خود توسط شرکت ها کار می کند. تراموتو با تکیه بر تجربیات خود و همچنین از تجربیات سایر مدیران ارشد شرکت‌ها در سراسر جهان، اثربخشی رهبری دلسوزانه را با امید به الهام بخشیدن به یک انقلاب رهبری برای ایجاد دنیایی دلسوزتر توضیح می‌دهد.

این کتاب در سال ۲۰۲۳ به چاپ رسیده است و ۳۲۲ صفحه دارد.

خرید کتاب The Double Bottom Line به زبان انگلیسیخرید کتاب خارجی کسب و کارخرید کتاب های بیزینس زبان اصلیدانلود کتاب The Double Bottom Lineکتاب The Double Bottom Lineکتاب The Double Bottom Line از دوناتو تراموتوکتاب بیزینسکتاب تجارت خارجیکتاب کسب و کار خارجیکتاب مدیریت زبان اصلی
Comments (0)
Add Comment