کتابمقالهمنابع لاتین

کاربرد لیزر در پزشکی

لیزر یکی از کاربردی ترین تکنولوژی های قرن ۲۱ در علم پزشکی است، دستگاه لیزر نور را با توان و دقت بالا و به صورت همگرا با طول موج های متفاوت به یک نقطه می تاباند و از این طریق بسیاری از بیماری ها را درمان می کند.کاربرد لیزر در پزشگی بسیار فراوان است و بخش اعظمی از رشته های پزشکی را دربر می گیرد.

کاربرد لیزر در پزشکی

کارایی دستگاه لیزر به دلیل تفاوت آن با نور معمولی فوق العاده زیاد است. لیزر کاربرد های گوناگونی در علم پزشکی دارد مانند کاربرد لیزر در تشخیص و درمان بیماری، کاربرد لیزر در پوست و زیبایی، کاربرد لیزر در چشم پزشکی، کاربرد لیزر در دندانپزشکی و … ، این گونه از کاربردها و بسیاری دیگر از انواع لیزر در پزشکی است. امروزه بسیاری از بیماری ها را بدون جراحت و عمل های سخت پزشکی با کمک لیزر می توان درمان کرد همچنین بسیاری از بیماری ها مانند سرطان ها و بیماری های دستگاه گوارش و تومور های مغزی با انواع دستگاه لیزر پزشکی بدون نیاز به نمونه برداری تشخیص داده می شوند.

Buy-books-from-Amazon-4.webp

مقالات کاربرد لیزر در پزشکی

در حال حاضر دانشمندان در حوزه دستگاه های لیزر و کاربرد های آن در پزشکی در حال تحقیق و تفحس هستند و به یافته های جدیدی دست پیدا کرده اند. که این یافته ها میتواند جرقه ای برای متخصصین کشور عزیزمان ایران برای دستیابی به اهداف بالاتر باشد. هر ساله مقالات علمی در رابطه با لیزر در مجلات معتبر پزشکی و غیر پزشکی چاپ و منتشر می شود که می توانید برای دانلود مقالات کاربرد لیزر در پزشکی و خرید کتب حوزه علم لیزر به سایت فایلسو مراجعه کنید و سفارش در خواست خود را ثبت نمایید. همچنین می توانید آخرین مجلات معتبر جهانی در حوزه علم پزشکی را از طریق سایت فایلسو در خواست دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا