کتاب

کتاب Atomic Habits (عادت های اتمی) اورجینال

 Atomic Habits
Atomic Habits

 


 

Atomic Habits

 

معرفی

 

کتاب Atomic Habits اثر معروف و پر فروش جیمز کلیر در نیویورک تایمز و آمازون با شیوه هایی جذاب و گویا به شما یاد میده که چه جوری با شناسایی عادت های کوچک و کنترل  اون ها هر روز بهتر از دیروز بشید و به اهداف و خواسته هاتون راحت تر دست پیدا کنید.

به گفته نویسنده ی این کتاب جیمز کلیر همین رفتارها و عادت های کوچک هستن که مشخص میکنه بعد از  سال تو چه مرتبه ای قرار دارید و چقدر تو زندگی موفق شده اید یا شکست خوردید.

 

کتاب Atomic Habits

 

اساس کتاب عادت های اتمی مدل چهار مرحله ای جیمز کلیر برای عادت هاست – سرنخ – تمایل – پاسخگویی و پاداش – چهار قانون تغییر رفتار موجود تو این کتاب است. شاید شما پیش زمینه ی روانشناسی داشته باشید یا بعضی از این اصطلاحات رو در شرطی سازی عامل شنیده باشید.

اول اصطلاحات (تحریک – پاسخ) توسط اسکینر تو  دهه ی ۳۰میلادی شرح داده شد و امروزه با اصطلاحات (سرنخ-روتین-پاداش) تو کتاب قدرت عادت اثر چارلز داهیگ به شهرت رسیده است. رفتار انسان ها دائما در حال دگرگونی است. ساعت به ساعت – لحظه به لحظه اما کتاب عادت های اتمی درباره ی چیزهایی صحبت میکنه که قابلیت تغییر ندارند.

این کتاب در مورد اصول رفتار انسانی است اصول جاودانه ای که هر سال می تونید تو زندگی به اون اتکا کنید.

کتاب عادت های اتمی درخشان ترین شیوه هایی رو که می شناسید جهت ایجاد عادت های بهتر به شما توضیح می ده رویکردی که صرف نطر از نقطه ی شروع یا موردی که در تلاش برای تغییر اون هستید موثر خواهد بود . این شیوه ها برای هر شخصی که در پی سیستمی قدم به قدم برای بهبود زندگی است مفید خواهد بود .تا هنگامی که رفتار انسانی مطرح باشد این کتاب راهنمای شما خواهد بود.

این کتاب به شما عرضه شده تا با هزینه و زمان کمتر از تمام بخش های اصلی و مهم به دور از حاشیه از محتوای ان بهره مند شوید – شما با خوندن اون همه اطلاعات مفید رو دریافت می کنید.

 

جزئیات

 

ناشر :Generic

تاریخ انتشار : (January 1, 2018)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۳۱۹

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا