کتاب

بهترین کتاب های سینما به زبان انگلیسی

در این مقاله  قصد معرفی 10 کتاب از بهترین کتاب های سینما به زبان انگلیسی و بهترین کتاب های فیلم سازی به زبان انگلیسی را برای شما داریم. این کتاب های راهنمای فیلم سازی و کتاب های فیلم سازی به زبان انگلیسی به انتخاب وب سایت استودیو بایندینگ به عنوان بهترین کتاب ها در هر حوزه سینما معرفی شده اند. در صورت تمایل به خرید این کتب از وب سایت فایلسو درخواست کتاب خارجی داده تا ما آن ها را برای شما به بهترین شکل ممکن تهیه کنیم.

بهترین کتاب های سینما به زبان انگلیسی

1. فهرست تهیه کنندگان هالیوود

نویسنده (ها): J. Douma & D. Perez

این تا کنون مهمترین کتاب در این لیست برای استفاده عملی است. هر تهیه کننده جدی صاحب این کتاب است. این برنامه بیشتر منابع مورد نیاز برای ساخت یک فیلم حرفه ای ، نمایش یا یک پروژه رسانه ای جدید را تکمیل می کند.

بهترین کتاب های سینما به زبان انگلیسی

فهرست راهنمای تولید کنندگان هالیوود

این کتاب شامل اطلاعات مهمی در مورد فروشندگان ، مجوزها ، سرمایه داران فیلم ، شرکت های تولیدی و موارد دیگر است. هنگامی که بهترین کتاب ها درباره فیلم به میان می آید ، هالیوود تهیه‌کننده تهیه‌کنندگان کارگردانی ، کارگردانان یا هرکسی است که مایل است اطلاعات بیشتری کسب کند.

2. ساخت فیلم

نویسنده (ها): سیدنی لومت

ما در بسیاری از فیلم های سینمایی خود از مفاهیم ساخت فیلم استفاده کرده ایم ، بنابراین جای تعجب ندارد که این کتاب در لیست ما باشد. لومت یک تن از اسرار و تکنیک های خود را به شما هدیه می کند. و با جزئیات عالی

بهترین کتاب های سینما به زبان انگلیسی

ساخت فیلم

او همچنین وارد کار فیلم می شود که در بسیاری موارد دقیقاً به اندازه تولید بدنی اهمیت دارد. در زیر در ویدئوی ما ، به یکی از اصلی ترین درسهای موجود در ساخت فیلم – The Lens Plot ، در عمق عمیق می پردازیم . این یک درس بسیار پیشرفته برای فیلمسازان است.

3. در چشمک زدن
بهترین کتاب های سینما به زبان انگلیسی

در یک چشم بر هم زدن

شما یاد می گیرید که چگونه ویرایش های خود را به یک آهنگساز موسیقی برش دهید ، تکرار کنید ، به پایان برسانید و ارسال کنید. والتر مورچ همچنین به خوانندگان خود می آموزد که چگونه یک “برش عاطفی” کامل را ایجاد کنند. سخنرانی پذیرش جوایز آکادمی خود را نشانه بگیرید.

The Blink of a Eye یکی از بهترین کتابهای ویرایش فیلم است.

4. درمورد کارگردانی فیلم

در زمینه کارگردانی فیلم به توضیح مفهوم ایده ها ، نحوه حرکت آنها از طریق خط مشاغل تجاری و چگونگی استفاده از فرصت ها کمک می کند. ممت از همه چیز فراتر می رود از نحوه نزدیک شدن به یک فیلمنامه و هدایت بازیگران تا برقراری ارتباط صحیح با سینماگران و تهیه کنندگان.

او حتی برای ویرایش حداکثر کارآیی در ویرایش پروژه های خود نیز لمس می کند. اگر دنبال کارگردانی یک فیلم تولید فیلم هستید ، بیشتر از کارگردانی فیلم جستجو نکنید .

بهترین کتاب های سینما به زبان انگلیسی

در کارگردانی فیلم

او به شما نشان می دهد که چگونه به فیلمنامه ، چگونگی کارگردانی بازیگران ، نحوه برقراری ارتباط با سینماگران ، نحوه همکاری با تهیه کنندگان و نحوه ویرایش پروژه خود برای حداکثر کارآیی ، نشان می دهد.

این کتاب براساس کلاسهایی است که مامت در دانشگاه کلمبیا تدریس می کند.

5. شورش بدون خدمه

نویسنده (ها): رابرت رودریگز

این کتاب شما را به یک سفر کارگردان می برد تا یک فیلم با بودجه کم و اول را تهیه کنید. این وسیله ای مناسب برای کسی است که به دنبال ورود به تجارت فیلم سازی است. و به نظر من ، این راهنمایی های عملی تر برای فیلمسازان آغاز از هر کتاب دیگری در این لیست فراهم می کند.

بهترین کتاب های سینما به زبان انگلیسی

شورش بدون خدمه

رابرت رودریگز هرگز چیپستی با ارزش را روی شانه خود از دست نداده است و دوست دارد به دیگران کمک کند تا از نبوغ بی باک خود بهره ببرند.

6. چیزی شبیه به زندگی نامه

نویسنده (ها): آکیرا کوروساوا

شما هرگز نمی خواهید فرصتی برای یادگیری از یک استاد واقعی را از دست بدهید ، و این دقیقاً همان چیزی است که مانند یک شرح حال شما فراهم می کند.

آکیرا کوروساوا احتمالاً بزرگترین فیلمساز تمام دوران است. او هنر فیلمسازی را بالاتر از هر کسی زنده کرد. او از علم ، ریاضیات و زبان سینما استفاده کرد تا دید انسانها به جهان کاملاً تغییر کند. برای درک کامل فیلم های او ، باید کتاب او را بخوانید.

بهترین کتاب های سینما به زبان انگلیسی

چیزی مثل زندگی نامه

Kurosawa به خواننده این بینش را می دهد که منظور از کارگردان بودن چیست. زندگی در آن زندگی فراتر از مشاغل یا صنایع دستی به چه معناست. چگونه شما را به عنوان یک انسان تغییر می دهد.

یکی از بزرگترین فیلمسازان. یکی از بزرگترین کتابهای فیلم سازی.

7. با استفاده از آن همه در

نویسنده (ها): پائولین کله

پائولین کله منتقد فیلم برای نیویورکر بود و همچنان مورد علاقه بسیاری از فیلمسازان نخبه هالیوود از جمله کوئنتین تارانتینو است. او نسبت به فیلم ها بی رحمانه صادق بود و در فرهنگ سینمایی بی نظیری که در دهه 1970 وجود داشت ، یاری رساند.

بهترین کتاب های سینما به زبان انگلیسی

با استفاده از آن همه در

كائل منتقدان تمام عیار نیست و عقاید او به هیچ وجه انجیل نیست ، اما درسی كه از كتاب او می آموزید بسیار ارزشمند است. مخصوصاً وقتی با آنها مخالف هستید.

8. عکس های مستر جلد. 1 ، 2 ، 3

نویسنده (ها): کریستوفر کنوویتی

این کتاب یک کمک دیداری خارق العاده است که به نتیجه عاطفی بزرگترین عکسهای فیلمبرداری می رود. Kenworthy به شما نشان می دهد که قاب بندی ، زاویه و حرکت دوربین چگونه است.

بهترین کتاب های سینما به زبان انگلیسی

Master Shots نسخه 2

من کارگردانان و سینماگرانی را می شناسم که این کتاب را با خود به همراه آورده اند ، فقط در صورتی که بخواهند برای مراجعه به آن برگردند.

فیلمبرداران عاشق این کتاب هستند زیرا همه چیز مربوط به تصاویر است.

کارگردانان عاشق این کتاب هستند زیرا این امر سواد دوربین آنها را بهتر از بسیاری از کتابهای تولید فیلم بهتر می کند.

9. دفترچه راهنمای فیلمسازان

نویسنده (بازدید کنندگان): S. Ascher & E. Pincus

کتابچه راهنمای فیلمسازان سعی می کند تا حد امکان درباره فیلمسازی توضیح دهد و کار بسیار خوبی انجام می دهد. آنها با روشنایی ، امور مالی ، خدمه ، بازیگران ، مقابله می کنند و حتی این نسخه را به روز کرده اند تا بتوانند از فیلم به عصر دیجیتال توجه کنند.

بهترین کتاب های سینما به زبان انگلیسی

کتاب راهنمای فیلمساز

با ترکیبی از درس های کلاسیک و تکنیک های مدرن ، این یک کتاب تولید فیلم است که می توانید به آن اعتماد کنید.

کارگردانان ، نویسندگان ، تهیه کنندگان و هماهنگ کننده تولید – همه از کتابچه راهنمای فیلمساز یاد می گیرند .

10. اگر بنفش باشد ، کسی می میرد

نویسنده (ها): پتی بلاتونی

اگر بنفش باشد ، شخصی Gonna Die خواندن خوبی است. این برای فیلمسازان توضیح می دهد که چگونه می توانند در انتخاب صحیح رنگ ها برای صحنه های خود اقدام کنند. این کتاب با شش رنگ بخش بندی شده است ، و توضیح می دهد که چگونه هر رنگ یک واکنش عاطفی بسیار خاص را در بیننده ایجاد می کند. این بخش ها نمونه ها ، حکایات و نکاتی برای استفاده یا پرهیز از هر رنگ دارد.

بهترین کتاب های سینما به زبان انگلیسی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا