منابع لاتین

بهترین کتاب های Ielts

در اینجا به معرفی بهترین کتاب های Ielts و منابع Ielts می پردازیم که شامل کتاب های آمادگی آزمون Ielts هستند ، این کتاب ها توسط وب سایت Applyboard منتخب شده اند و به عنوان منابع آمادگی آیلتس به شمار می آیند. در ادامه به معرفی این کتاب ها می پردازیم. در صورت درخواست کتاب خارجی  می توانید از ما در خواست داده تا این کتاب های آیلتس را برای شما به بهترین نحو ممکن تهیه کنیم.

بهترین کتاب های Ielts

منابع خارجی آیلتس

1. بسته کتاب IELTS بارون

این Superpack تمام مواد لازم IELTS بارون را در یک ترکیب می کند ، بنابراین نام Superpack است! نسخه کامل با کتابچه راهنمای IELTS بارون و یک CD MP3 است ، و امتحانات عملی با دو CD صوتی است. در اینجا متوقف نمی شود. این برنامه همچنین شامل استراتژی ها و نکات IELTS با CD CD و Barron’s Essential Words برای IELTS با CD MP3 است. نه تنها مهارت خواندن و نوشتن را تمرین می کنید ، بلکه با Superpack بارون نیز با انگلیسی آمریکایی بیشتر آشنا می شوید که به مهارت گوش دادن و صحبت کردن کمک می کند.

مطلع IELTS Superpack بارون در آمازون

 

2. راهنمای رسمی کمبریج برای آیلتس

در مقایسه با سایر کتابهای آماده سازی آیلتس ، این آموزش به هر دو آموزش علمی و عمومی اختصاص می یابد. راهنمای رسمی کمبریج برای آیلتس ، بر اساس تجربیات آزمایش کنندگان قبلی آزمایش ، همراه با توضیحات روشنی در مورد چگونگی دستیابی به نمرات بالا ، مشاوره و راهنمایی ارائه می دهد. با هشت (8) تست تمرین رسمی و یک راهنمای گام به گام برای هر بخش از تمرین تمرین کنید. سرانجام ، برای همه بخش های تمرین شنیداری و تست های تمرین ، فایل های صوتی و تصویری نیز دریافت خواهید کرد.

مطلع رسمی راهنمای کمبریج آیلتس در آمازون

 

به همین دلیل است که باید آزمون IELTS را تمرین کنید

 

3. کتاب کمبریج آیلتس 13 کتاب دانشجویی دانشگاهی با پاسخ ها

این کتاب آخرین نسخه از مجموعه دانشگاهی کمبریج آیلتس ، مقالات آزمون معتبر را به طور مستقیم از انگلیسی ارزیابی کمبریج ارائه می دهد. فایده این؟ خوب ، آنها دقیقاً مثل امتحان واقعی هستند. این شامل چهار (4) آزمون کامل برای داوطلبان دانشگاهی است. علاوه بر این ، مقدمه ای برای کلیه ماژول ها و سیستم کلی امتیاز دهی و بخش جامع پاسخ ها. تقریباً تقریباً در تمام کتابهای آماده سازی ، دانش آموزان به مواد صوتی قابل بارگیری برای شنیدن مطالب دسترسی دارند.

کتاب کمبریج آیلتس 13 دانشگاهی را با جواب در آمازون دریافت کنید

 

4. مواد رسمی آیلتس

این کتاب خاص که توسط شرکای آیلتس نوشته شده است ، نشان می دهد که چگونه هر بخش ضمن ارزیابی نکات ارزشمند ارزیابی می شود. در آن ، دانشجویان در هر بخش برای آزمون های دانشگاهی و عمومی ، برگه های پاسخ ، نوارها ، نظرات کنکور و موارد دیگر ، در همه بخش ها آزمون عملی خواهند یافت. مطالب رسمی آزمون آیلتس نه تنها برای دانش آموزان بلکه برای معلمانی که دانش آموزان را برای امتحان IELTS آماده می کنند ، ایجاد نشده است.

دریافت مطالب رسمی آیلتس در آمازون

 

در اینجا شش اشتباه رایج آیلتس و نحوه جلوگیری از آنها آورده شده است

 

5. جاده به آیلتس

یک دوره آنلاین تعاملی ، راهنمای آماده سازی جاده به آیلتس مقالات مسخره ، فیلم آموزشی و سایر تمرین های تعاملی را ارائه می دهد. در سه (3) نسخه مختلف موجود است. اولین ، درایو تست ، بارگیری مجانی است که ایده ای در مورد IELTS در مورد شما می دهد. دقیقه دوم ، آخرین لحظه ، فقط برای کسانی که برای IELTS در شورای انگلیس ثبت نام می کنند ، رایگان است. برای کسانی که انجام می دهند ، شما به 30 ساعت تمرین تمرین دسترسی دارید. سرانجام ، نسخه کامل ، شامل همه چیز شما نیاز است. با هزینه 50 دلار ، یک دوره آنلاین کامل با بیش از 300 فعالیت و نه (9) تمرین تمرین دریافت می کنید. این نسخه همچنین فیلم های آموزشی ایجاد شده توسط کارشناسان را به شما ارائه می دهد و بر اساس تست های عملی شما به روز رسانی در ارزیابی های شما را ارائه می دهد.  

از اینجا به IELTS بروید

هنگام انتخاب از بین کتابهای مختلف آماده سازی آیلتس ، آنچه را که می خواهید از آنها خارج شوید را با دقت در نظر بگیرید. در حالی که برخی از کتاب ها به طور کلی تر ساخته شده اند ، برخی دیگر آموزش های دانشگاهی را ارائه می دهند. کتابهای آماده سازی آیلتس آکادمیک اطلاعات بسیار بیشتری نسبت به کتابهای آموزش عمومی ارائه می دهند.

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید انتخاب مطالب خواندن خود می تواند در جلوگیری از کتاب خسته کننده به شما کمک کند. بیایید با آن روبرو شویم – بعضی از کتاب های آیلتس به اندازه سایر کتاب ها جالب نیستند. انتخاب چیزی که به آن علاقه مند هستید به شما کمک می کند هنگام مطالعه باید از خوابیدن خودداری کنید! همچنین به شما کمک می کند تا در هنگام آمادگی برای امتحان خود انگیزه داشته باشید.

در آخر ، فراموش نکنید که یک معلم را برای بخش نوشتن و صحبت کردن در آزمون IELTS در نظر بگیرید ، زیرا آنها می توانند بازخورد شما را برای شما فراهم کنند ، زیرا کتاب ممکن است در غیر این صورت انجام ندهد. حتی امتحانات مسخره آنلاین نیز به شدت توصیه می شود ، زیرا حس خوبی از آنچه انتظار دارید دریافت خواهید کرد.

تمرین بیشتر منجر به کمال می شود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا