کتاب

کتاب های پیشنهادی بیل گیتس

در پایان سال میلادی جاری بیل گیتس موسس ماکروسافت کتاب های پیشنهادی خود را تحت عنوان کتاب های پیشنهادی بیل گیتس معرفی کرد . این کتاب ها ، کتاب های منتخب بیل گیتس و کتاب های مورد علاقه بیل گیتس در سال 2019 هستند که او از شما میخواهد در زمستان امسال آن ها را مطالعه کنید. برای خرید این کتاب ها می توانید از وب سایت فایلسو  درخواست کتاب خارجی بدهید تا ما نسخه اورجینال و انگلیسی آن ها را تهیه کنیم. در ادامه می توانید توضیحات سایت معرفی کننده را مطالعه نمایید.

کتاب های پیشنهادی بیل گیتس

بیل گیتس برای لیست سالانه توصیه‌های کتاب خود به چندین مورد از بهترین کارهایی که در سال 2019 با آن روبرو شد تأمل کرد. پنج خواندن، “او در یک پست رونمایی انتخاب خود را بر روی می نویسد یادداشت گیتس .

کتاب های پیشنهادی بیل گیتس

نیکوکار و بنیانگذار مایکروسافت عناوینی را انتخاب کرد که طیف گسترده ای از موضوع را نشان می دهد ، از اهمیت خواب گرفته تا تاریخ غافلگیر ایالات متحده ، و همه در کمک به بهتر درک ما از جهان هستند. خواننده مشتاق می نویسد که کتاب او برجسته خواهد شد “بسته بندی به کمک تا 2019 خود و یا شروع 2020 در یک یادداشت خوب است.” در اینجا، پنج کتاب بیل گیتس می خواهد شما را به خواندن این زمستان.

این حقیقت ها: تاریخچه ایالات متحده ، جیل لپور

کتاب های پیشنهادی بیل گیتس

مورخ هاروارد و نویسنده کارکنان نیویورکر ، جیل لپور ، گزارشی جامع از تاریخ آمریکا را گردآوری کرده است ، که قرن ها وقایع مهم و تأثیر آنها را در کمتر از هزار صفحه پوشش می دهد. این حقایق ارزش های کشور و تضادهای آنها را مورد بررسی قرار می دهد که مهمترین آنها برجسته بنیانگذاری ایالات متحده آزادی و عملکرد برده داری ایالات متحده است. “من عاشق کتاب و امید بسیاری از مردم آن را بخوانید،” گیتس می نویسد . “با توجه به عنوان آن ، صادقانه ترین داستان آمریکایی است که تا به حال خوانده ام و یکی از زیباترین نوشته شده است.”

اکنون بخرید: این حقیقت ها : تاریخچه ایالات متحده است

رشد: از میکروارگانیسم ها تا Megacities ، Vaclav Smil

کتاب های پیشنهادی بیل گیتس

ذرات ، مردم و برنامه ها چگونه رشد می کنند؟ استاد چک-کانادایی واسلاو Smil از لنزهای علمی خود برای بررسی رشد در مقیاسهای مختلف استفاده می کند ، از نحوه تولید مواد غذایی تا گسترش شهرهای بزرگ. گیتس به خوانندگان هشدار می دهد که فصل اول زبان فنی زیادی را در بر می گیرد ، اما آنها را ترغیب می کند تا با کتاب کنار بیایند ، که «آسانتر می شود». با خواندن رشد ، درک عمیق تری از چگونگی عملکرد تمدن مدرن بدست آورد. او می نویسد: “این کتاب قدردانی جدیدی را برای بسیاری از افراد باهوش داشت که باید امتحان کنند ، اشتباه کنند و در نهایت موفق شوند.”

اکنون بخرید: رشد: از میکروارگانیسم ها تا بزرگسنجی

تهیه شده: آنچه کودکان و نوجوانان برای زندگی کامل نیاز دارند ، دایان تاونر

کتاب های پیشنهادی بیل گیتس

در سال 2003 ، مربی دایان تاونر نخستین مدرسه عمومی Summit ، نوع جدیدی از مدرسه منشور را تأسیس کرد که هدف آن آموزش مهارتهای مورد نیاز دانش آموزان نه تنها برای ورود به دانشگاه بلکه موفقیت در دنیای واقعی بود. گیتس چند سال پیش از یک مدرسه Summit بازدید کرد و به دلیل تجربه خود در آنجا “از بین رفت”. در آماده سازی ، Tavenner توضیح می دهد که فلسفه های ساخته شده در مدارس خود: یادگیری خود-کارگردانی ، یادگیری مبتنی بر پروژه و مربیگری. “آماده سازی بچه های ما برای کالج، حرفه ای، و زندگی یک سفر طولانی است،” گیتس می نویسد . دایان یک کتاب راهنمای شگفت انگیز برای کمک به همه ما در استفاده حداکثر ماجرا نوشته است. “

اکنون بخرید: تهیه شده: آنچه کودکان برای زندگی کامل نیاز دارند

چرا می خوابیم: قفل کردن قدرت خواب و رویاها ، متیو واکر

کتاب های پیشنهادی بیل گیتس

پس از خواندن چرا می خوابیم ، گیتس فهمید که تمام شبهایی که او در روزهای ابتدایی خود در مایکروسافت می کشد “تلفات بزرگی را به همراه داشت”. مهارت ها. متیو واکر ، مدیر مرکز علوم خواب انسان UC برکلی ، به چندین سؤال متداول در مورد خواب پاسخ می دهد ، مثل اینکه به چه مقدار از آن نیاز داریم و چطور می توانیم خواب خود را بهبود بخشیم. اما ، گیتس می نویسد : “به منظور تلاش همه ما در معرض آسیب کمبود خوابیدن ، [واکر] گاهی اوقات آنچه را که علم هنوز به روشنی اثبات نکرده است ، گزارش می دهد.” فعالیت اساسی که هر شخص روی زمین به آن نیاز دارد. “

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا