کتاب

دانلود کتاب زیبای Brave ; Not Perfect

 

Brave, Not Perfect
Brave, Not Perfect

Brave; Not Perfect

 

معرفی شجاع باش دختر :

 

شجاع بودن به چه معنیه ؟ چه جوری  می تونیم شجاع باشیم ؟ ریشما سوجانی نویسنده پرفروش نیویورک تایمز در کتاب شجاع باش دختر به این سوالات مهم پاسخ می دهد. این کتاب که جزو پرفروش ترین عناوین نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال محسوب می شود روش هایی به شما ارائه می دهد که بتوانید نیاز به کمال را در خود از بین ببرید و راه شجاعت را در زندگی پیش بگیرید.

 

دانلود کتاب شجاع باش دختر

 

اگه می تونستید بدون ترس از کامل بودن زندگی کنید و قضاوت بقیه براتون مهم نبود چه میشد ؟ به این فکر کنید که بدون احساس گناه اشتباهات کوچیک خودتون رو می پذیرید  و تو هر تصمیم و هر راهی که پیش می گیرید جسورانه قدم برمیدارید . حالا ایا به نظر شما اینجوری ممکنه ؟

خیلی از دختر ها زیر بار فشار انتظار ها و توقعات بقیه در حال خرد شدن هستن. مرتب اضطراب دارن و همیشه سعی دارن همه رو راضی نگه دارن . خیلی وخت ها به دلیل ترس از دست دادن بقیه فرصت های مناسب رو رد می کنن و حاضرن به هر قیمتی که شده از طرد شدن توسط بقیه جلوگیری کنند . به عقیده  ریشما سوجانی همه این کارها دلیل های خاص خودشو داره .

همیشه به دختر ها یاد میدن بازی های بی خطر انجام بدن – ساکت باشن  و حواسشون باشه که آسیب نبینن . کتاب شجاع باش دختر روش های قدرتمند رو با شما به اشتراک میذاره که کمک می کنه دختران خودتون رو جوری یاد بدید که تو تموم عمر خودشون شجاع باشن .

مسئله اصلی اینه که این دختر ها تو آینده به زن هایی تبدیل میشن که از شکست وحشت دارن . دیگه وقت اون رسیده که دخترا با انتخاب شجاعت و دوری از کمال طلبی نذارن ترس هاشون رویا هاشون رو غرق کنه و به دنبال چیز هایی برن که واقعا برای اون ها اشتیاق دارن.

این کتاب به همه دختر ها و زن ها و حتی مرد هایی که قصد دارن دختر های خودشون رو به بهترین نحو تربیت کنن تا تو آینده به فردی قوی و شجاع تبدیل بشه مناسب است.

 

جزئیات :

 

ناشر : Currency 

تاریخ انتشار :(May 5, 2020)

زبان :انگلیسی

تعداد صفحات :۲۰۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا