کتاب

معرفی کتاب های دارن هاردی

در این مقاله به شما یکی از نویسندگان با کارنامه درخشان  یعنی دارن هاردی که در مباحث انگیزشی و موفقیت فعالیت با سابقه ای داشته است را معرفی می کنیم.

کتاب های انگیزشی دارن هاردی

دارن هاردی نویسنده با تجربه و موفق با سابقه کاری مطمئنی می باشد. او متولد 1971 میلادی است و کار خود را در 18 سالگی با هدف کار آفرینی و القای انگیزه شروع کرد. ابتدا شبکه ای بنام موفقیت تاسیس کرد که این شبکه بیش از 25 سال به تولید انواع برنامه های انگیزشی و امیدوار کننده مشغول بود.

دارن هاردی

او پس از حدود 3 دهه کار در این حوزه در سال 2015 اعلام کرد که به دنبال فرصت ها و کار های جدید است و این شبکه را ترک کرد. او در طول این سال ها از هر راهی چه به صورت تصویری یا ویدئویی یا نوشتاری به دنبال راهنمایی افراد برای موفق شدن و کارآفرینی بود.

موفقیت

همچنین او تعداد متعددی کتاب منتشر کرده است که با توجه به سابقه ی کاری او مطالعه آنها خالی از لطف نیست. در اینجا به معرفی سه تا از برترین و برجسته ترین کتاب های او می پردازیم.

 

  • کتاب ” چگونه بهترین سال زندیگتان را داشته باشید “

در این کتاب دارن هاردی به این مسئله می پردازد که شما ممکن است سال های عمرتان را صرف رویا پردازی و آرزو کردن در مورد هدف یا خواسته ی خویش کرده اید اما تا به امروز بی ثمر بوده. در این کتاب دارن هاردی راه حل ها و اصول و نکاتی را به شما توضیح می دهد که به ضمانت خود نویسنده ظرف چند ماه بتوانید خواسته های خود را عملی کرده و طی یک سال پیشرفت فراتر از انتظار خود داشته باشید.

بهترین سال زندگی

  • کتاب ” اثر مرکب “

در کتاب اثر مرکب دارن هاردی به این نکته می پردازد که فرقی ندارد شما فرد کم سنو سال یا میان سال بوده یا بازنشسته هستید یا اینکه کسب و کارتان کوچک است یا بزرگ. شما در هر حال نیاز به موفقیت در حد و اندازه خود دارید و باید برای آن به همان میزان تلاش کنید. در این کتاب نویسنده سعی به توضیح این دارد که بگوید موفقیت اتفاقی نیست و تنها کار کردن در منزل با داشتن اینترنت و فضای مجازی به تنهایی غیر ممکن است .

اثرمرکب

  • کتاب ” ترن هوایی مرکب ” 

در کتاب ترن هوایی مرکب نویسنده سعی دارد مخاطبینش کسانی باشند که هنوز گام اول کارآفرینی و کسب و کار خود را برنداشته اند. در واقع این افراد دو دسته اند ، کسانی که تا به حال تجربه کار نداشته و کاملا بی تجربه هستند و دسته دوم کسانی که بار ها سعی کرده و شکست خورده اند و مثل سرسره به مسیر اول رسیده اند. اما به هر حال هر دو اول راه بوده و قصد شروع از گام نخست را دارند.

ترن هوایی کارآفرینی

همانطور که گفته شد با توجه به سابقه بلند مدت و درخشان دارن هاردی ، مطالعه کتاب های او برای علاقمندان به توسعه کسب و کار و حتی افرادی که اهداف خاصی در سر خود دارند ضروری است. شما می توانید برای درخواست نسخه ی اصلی کتاب های دارن هاردی با زبان اصلی از وب سایت ما استفاده کنید و همینطور در صورت وجود هر گونه سوال در بخش سوالات می توانید سوال خود را ثبت نمایید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا