کتاب

دانلود کتاب Declutter Your Mind زبان اصلی از آمازون

Declutter Your Mind
Declutter Your Mind

Declutter Your Mind

 

معرفی :

 

کتاب پاکسازی ذهن : راهبردی ساده و اسون برای رهایی از اضطراب و نگرانی با راه و روش  هایی که ارائه میده به شما کمک می کنه تا استرس و اضطراب خودتون رو کنترل کنید و ذهنتون رو از هر گونه تشویش و نگرانی دور نگه دارید .

ذهن آدمی بسیار پیچیده و شگفت انگیز و جذاب است . به اعتقاد نویسنده تو کتاب پاکسازی ذهن  (Declutter Your Mind)  همیشه افکار مختلفی در ذهن انسان وجود دارند اما به محض اینکه شخص شروع به کنترل ذهن خود کند این قدرت را می یابد تا اثرات این تفکرات را تقویت کند.تعداد زیادی از مردم  ذهنشون رو از افکار گوناگون پر می کنند و به نوعی از انباشتگی ذهنی در رنج اند .

آنان پیوسته نگران اتفاقاتی هستند که در گذشته رخ داده و مدام اضطراب و نگرانی اتفاقات رخ  نداده در آینده را دارند. این دسته از افراد با همه وجود می گوشند تا کارهاشون رو به طور همزمان پیش ببرند.

 

خرید کتاب پاکسازی ذهن

 

ذهنی که پر از انباشتگی فکری است  یه ذهن ناکارآمد و نامناسب محسوب می شود و شما هیچ گاه نمی تونید به آسانی تمرکز کنید . با گذشت زمان این انباشت فکری فرسایش شما را در پی دارد و بر زندگی کاری و شخصی تون تاثیرات منفی می گذارد. تو این کتاب راهکارهای موثری برای کم کردن نگرانی به شما ارائه می دهد تا به واسطه ان ها بتونید ذهن ارام تر و بازدهی بهتری داشته باشید .

با استفاده از راهبرد های گفته شده تو این کتاب بهره وری شما افزایش می یابد و خواب راحتی رو تجربه می کنید و سلامت روانی بهتری در انتظارتون خواهد برد. مهمترین نکته این است که شما باید بر ذهنتون تسلط پیدا کنید نه بر رخدادهای بیرونی  با درک این نکته قدرت شما نیز افزایش می یابد .

اگه دوست دارید به ارامش روحی برسید و توانایی مهار اضطراب و نگرانی رو در خودتون پیدا کنید این کتاب برای شما مناسب و خوندن این کتاب جذاب رو بهتون پیشنهاد میکنم.

 

جزئیات :

 

ناشر : CreateSpace Independent Publishing Platform 

تاریخ انتشار :(August 23, 2016)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۱۵۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا