رمان

دانلود رمان جمیله زبان انگلیسی

رمان جمیله

داستان یک زن جوان قرقیز که علی رغم آداب و رسوم منسوخ مردسالارانه ، با جسارت به سمت عشق می رود. رفتار او در خانه شوهرش ، که او عاشق آن نبود ، این چیزی بود که به دلیل تمام فروتنی آن را از همسالان و نزدیکان خود متمایز می کند. دانیار فروتن و سخت کوش با بازگشت از جبهه معلولیت ، جمیله دیگری را یافت که قادر به درک آن بود ، مردی که شایسته یک عشق بزرگ است.

رمان زبان  انگلیسی novel-jamila– مانند شعری عاشقانه است که چنگیز آیتماتف (Chinghiz Aitmatov) آن را سروده است. آیتماتف با انتشار این کتاب در جوامع ادبی شناخته شد و به واسطه‌ی آن جایزه ادبی لنین را به دست آورد. رمان جمیله برای شما عشقی اساطیری را روایت نمی‌کند بلکه شاهد عشقی بزرگ از طرف فقیرترین مردم جهان خواهید بود. عاشق و معشوق هر دو فقیر هستند؛ جمیله زنی روستایی است و دانیار جز لباس کهنه‌ی سربازی که بر تنش است چیزی ندارد.

چنگیز آیتماتف نویسنده‌‌ی بزرگی است و آثار ارزشمند بسیاری دارد اما رمان کوتاه جمیله معروف‌ترین و شاعرانه‌ترین اثر او است و لوئی آراگون در مقدمه‌ی ترجمه‌ی فرانسوی این کتاب به آن عنوان زیباترین رمان عاشقانه‌ی جهان را داده است.

 

برای دانلود رمان جمیله نسخه اصلی و دریافت به سایت فایلسو وارد شوید

 

 

JamilaKindle Edition

by Chingiz Aitmatov (Author), Fainna Glagoleva (Translator)

 

Story of a young Kyrgyz woman who in spite of obsolete patriarchal customs and traditions boldly goes towards love. Her demeanor in the house of her husband, whom she did not love, it was something that, for all its modesty distinguishes it from peers and relatives. The humble, hard-working Daniyar, returning from the front of disability, Jamila found another able to understand it, a man worthy of a great love.
File Size: 1730 KB
Print Length: 47 pages
Simultaneous Device Usage: Unlimited
Publication Date: February 2, 2017
Language: English

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا