مقاله

مقاله های دانشگاهی انگلیسی

در این بخش قصد داریم تا بانک اطلاعاتی وب سایت دانشگاه تورنتو کانادا  را به شما معرفی کنیم که منبع بی کرانی از مقالات دانشگاهی به زبان انگلیسی و مقالات دانشگاهی خارجی می باشد که شما می توانید تنها با جستجو در صفحه اصلی این سایت عبارت مورد نظر برای موضوع مقاله خود را جستجو کرده تا مقالات انگلیسی با تعداد بالایی برای شما به نمایش در آید. نکته دیگر این است که اگر نیاز به ترجمه این مقالات دارید می توانید درخواست خود را به وب سایت فایلسو بدهید تا در صورت امکان با هزینه متناسب برای شما مقاله دلخواهتان را ترجمه کنیم . مقاله های دانشگاهی انگلیسی 

مقاله دانشگاهی انگلیسی

مقالات دانشگاه تورنتو کانادا

همانطور که گفته شد این مقالات مربوط به دانشگاه تورنتو می باشد که در زیر می توانید خصوصیات این دانشگاه را از سایت ویکی پدیا بخوانید :

دانشگاه تورنتو (به انگلیسیUniversity of Toronto)، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین دانشگاه کانادا است که در شهر تورنتو قرار دارد. این دانشگاه در سال ۱۸۲۷ تأسیس شده و در در مجموع پردیس‌ها تا حدود ۷۳٬۰۰۰ نفر دانشجو داشته‌است.

این دانشگاه بسیار معتبر، عضو انجمن دانشگاه‌های آمریکایی نیز هست.

بر اساس رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان در آموزش عالی توسط موسسهٔ تایمز در سال ۲۰۱۵، دانشگاه تورنتو در مکان ۱۹ در سطح جهان و رتبهٔ ۱ در کانادا قرار داشته، در حالی که براساس نظامِ رتبه‌بندی QS در سال ۲۰۱۵، این دانشگاه در رتبهٔ ۳۴ جهان و رتبهٔ ۲ در کانادا قرار گرفته‌است.

در رتبه‌بندی علمی دانشگاه‌های جهان در سال ۲۰۱۴، دانشگاه تورنتو در مکان 9 جهان و جایگاه اول در کانادا قرار داشت.

در رتبه بندی دانشگاه های جهان (Academic Ranking of World Universities) در سال ۲۰۱۸، این دانشگاه در رتبه ۲۳ جهان و اول کانادا قرار گرفته است.[۱] در رتبه بندی دانشگاه های جهان QS در سال ۲۰۱۹ این دانشگاه در رده ۲۱ جهان و اول کانادا قرار دارد.[۲] دانشگاه تورنتو در رتبه بندی برترین دانشگاه های جهان در سال ۲۰۱۹ که توسط موسسه تایمز صورت گرفته است در رتبه ۲۸ دنیا و اول کانادا قرار گرفته است.[۳]بر اساس رتبه بندی دانشگاه های جهان در U.S. News & World Report Best Global University Ranking در سال ۲۰۱۹ این دانشگاه رتبه ۲۰ جهان و اول کانادا را از آن خود کرده است.[۴] در رتبه بندی مجله Maclean’s در سال ۲۰۱۹ دانشگاه تورنتو رتبه اول را در میان دانشگاه های پزشکی کانادا کسب کرده است.[۵]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا