کتاب

کتاب Essentialism: The Disciplined Pursuit of Less

Essentialism: The Disciplined Pursuit of Less
Essentialism: The Disciplined Pursuit of Less

Essentialism: The Disciplined Pursuit of Less

 

معرفی :

 

کتاب Essentialism یکی از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز هست که بیشتر از یک میلیون نسخه تا به حال فروخته شده است اصل گرایی این نیست که کارهای بیشتری را در زمان کمتر انجام دهید این فقط در مورد انجام کارهای درست است.

تا حالا شده:

• همزمان احساس می کنید بیش از حد کار می کنید و از آن استفاده نمی کنید؟

• احساس می کنید مشغول هستید اما مولد نیستید؟

• احساس می کنید زمان شما دائماً در دستور کار دیگران قرار می گیرد؟

اگر به هر یک از این موارد بله پاسخ دادید ، راه خروج خوندن کتاب اصل گرایی می باشد .

وقتی آخر شب به کارهایی که در طول روز کردیم دقت می کنیم می فهمیم همه روز را می تونیم در یک یا دو خط خلاصه کنیم . بدتر اینکه ممکن است بعد از چند سال دقت کنیم و بفهمیم نکته جدیدی یاد نگرفتیم و یا تجربه جدیدی نداشتیم . بخشی از این ها به این دلیل است که به هر جلسه ای می رویم سر هر قرار ملاقاتی می رویم هر مسئولیتی را قبول کنیم . برای همین همیشه سرمان شلوغ است و فرصتی برای کار بهینه و معنادار نداریم.

 

دانلود کتاب اصل گرایی زبان اصلی

 

تو کتاب اصل گرایی این موضوع به گوشزد می شود که باید بر اساس هدف و رسالت شخصی سعی کنیم اصلی ترین کارهایی که باید انجام بدیم را پیدا کنیم و با تمرکز فقط همان ها را انجام دهیم . اصل گرایی به ما کمک می کند در مسیر رشد توسعه فردی قدم بگذاریم و امور بی ربطی که فقط وقت  ما را پر می کنند رها کنیم .

این کتاب را علی بندری در پادکست بی پلاس معرفی کرده و برای همین طرفداران زیادی این روزها پیدا کرده است . اصل گرایی بیش از یک استراتژی مدیریت زمان یا یک تکنیک بهره وری است. پس خوندن این کتاب به تویی که احساس می کنی بیش از حد مشغولی و بیش از حد کار می کنی به شدت ضروری است .

 

جزئیات :

 

ناشر : Crown

تاریخ انتشار : (December 29, 2020)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحه :۲۸۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا