آموزشکتاب

دانلود کتاب Feminist Fight Club زبان اصلی

Feminist Fight Club
Feminist Fight Club

 


باشگاه مشت زنی فمینیستی


 

معرفی :

 

جسیکا بنت تو کتاب باشگاه مشت زنی فمینیستی زنان شاغل را به مبارزه ای بدون خشوننت اما تمام عیار علیه مرد سالاری حاکم در اغلب محیط های کاری فراخوانده است . او به شما خواهد آموخت که برای تغییر نابرابری های جنسیتی در جامعه باید پیش از هر چیز  روی رفتار و ذهنیت خود کار کنید . گفتنی است که این کتاب پرفروش وال استریت در سال ۲۰۱۶نام گرفته است .

زمانه ی ما را می توان دوران شکوفایی زنان و عصر بالفعل گشتن هرچه بیشتر توانایی های آنان در زمینه های گوناگون لقب داد . نگاهی گذرا به سیاست و اقتصاد جهانی اثبات می کند که امروزه زنان نقش هایی فوقالعاده مهم در عرصه های کلان اجتماعی بر عهده دارند نقش هایی که مسئولیت ایفای آن برای مدت ها تنها مختص به مردان قلمداد می شد . با این حال حتی امروزه نیز ساختار مردسالار در بسیاری از جوامع به طور کامل فرونپاشیده است . حتی در دنیای مدرن ما نیز هستند زنانی که به صرف جنسیت خود از بسیاری از امکانات و موقعیت ها محرومند و در حسرت شرایطی عاری از تبعیض در مسیر ترقی اجتماعی به سر می برند .

 

دانلود کتاب باشگاه مشت زنی

 

با این حال چاره ی کار در چنین شرایطی بالا بردن دست ها به نشانه ی تسلیم نیست بلکه مشت کردن آنها علیه عوامل تبعیض است . در کتاب باشگاه مشت زنی فمینیستی خواهید آموخت که این عوامل دقیقا چه هستند و راه های مقابله با آنها کدام است .

مطالب این کتاب میتونه هر مخاطبی رو به تامل وادارد . با این حال اگر بخواهیم تنها یک  گروه را به خواندن این کتاب دعوت بنماییم آن گروه زنان شاغل خواهند بود .

 

 

جزئیات :

ناشر : Harper Wave 

تاریخ انتشار :(September 13, 2016)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۳۳۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا