دانشگاهمقالهمنابع لاتین

دستاورد های تازه دانشمندان در مبارزه با آلزایمر

بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهانی بیماری آلزایمر از مهم ترین دلایل  کارافتادگی سالمندان در جهان است. این بیماری یکی از اصلی ترین مشکلات بشر با بالا رفتن سن است به طوری که ۱۶% افراد بالای ۷۰ سال به این بیماری مبتلا هستند و هر ساله به این آمار اضافه می شود. از این رو دستاورد های تازه دانشمندان در مبارزه با آلزایمر هر ساله در مجلات معتبر جهانی در حال انتشار است تا شاید روشی برای مهار این بیماری پپدا شود.

بیماری آلزایمر

آلزایمر یک بیماری مغزی است که باعث تحلیل رفتن سلول های عصبی در مغز می شود و به تدریج با پیشرفت بیماری بافت مغز کاهش پیدا می کند و منجر به زوال مغز، اختلال حافظه و ناتوانی در صحبت کردن و قوه ادراک می شود. با مشاهده نشانه های اولیه این بیماری باید سریع به پزشک مراجعه کرد.

Buy-books-from-Amazon-1.webp

راه های جلوگیری از آلزایمر

می دانیم که همیشه پیشگیری از درمان راحت تر است، راه های جلوگیری و پیشگیری از آلزایمر با تغییر رژیم غذایی و مصرف غذاهای سرشار از امگا۳ و استفاده از مکمل های غذایی حاوی انتی اکسیدان و انواع ویتامین ها و مصرف سبزیجات می تواند خطر اابتلا به این بیماری را کاهش دهد.

دستاوردهای تازه دانشمندان در مبارزه با آلزایمر

بیماری آلزایمر یکی از دغدغه های اصلی دانشمندان جهان است تا بتوانند راهی برای کنترل و درمان این بیماری پیدا کنند. متخصصین کشور ما نیز برای درمان این بیماری تا کنون پیشرفت های قابل توجهی داشته اند. هر ساله مقاله های متعددی در این راستا در مجلات معتبر جهان در حال چاپ است. برای دانلود جدیدترین مقالات دستاورد های دانشمندان در مبارزه با آلزایمر می توانید به سایت فایلسو مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت نمایید. همچنین می توانید منابع و کتاب های لاتین مبارزه با آلزایمر را از سایت filesoo.com دانلود و خرید نمایید.
Buy-books-from-Amazon-2.webp

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا