رمانکتاب

دانلود رمان زیبای Hold Me Tight زبان اصلی

 

Hold Me Tight
Hold Me Tight

Hold Me Tight : Seven Conversations for a Lifetime of Love


 

معرفی :

 

رمان زیبای محکم در آغوشم بگیر : هفت گفتگو برای یه عمر زندگی با عشق اثر سو جانسون برای تمام افرادی که به دنبال عشق جاودان هستند. زن ها و مردها و به طور کلی هر فردی که تو هر موقعیت و فرهنگی که روابطش نیازمند اصلاحات باشد می تواند از این کتاب بهره گیرد.

دکتر سو جانسون مشاور خانواده است  که او سعی میکنه از طریق مشاوره دادن به افراد و خانواده ها جنگ میانشون رو پایان دهد.او کتاب محکم در آغوشم بگیر :هفت گفتگو برای یک عمر زندگی با عشق رو به سه قسمت تقسیم کرده است .

 

دانلود رمان محکم در آغوشم بگیر

 

بخش اول به سوالات قدیمی در مورد عشق پاسخ میده همچنین از تحقیقاتی در مورد رابطه های خصوصی و عمیق مینویسه این قسمت فهم تازه ای از عشق و به انسان ها یاد میده.بخش دوم در مورد نسخه عملی درمان هیجان محور و به شما یاد میده که چه جوری پیوندی محکم و ماندگار تو زندگیتون داشته باشید .بخش سوم هم به قدرت بیکران عشق میپردازه و به شما یاد میده تا زخم های ویرانگر ایجاد شده تو زندگیتون رو بهبود بخشید.

عشق همه چیز است و واقعا ارزش داره که براش بجنگی – براش شجاعت به خرج بدی و همه چیز رو به خطر بندازی … پس اگه چیزی رو براش به خطر نندازی بزرگ ترین خطر رو کردی. ما همگی تو شور و هیجان ارتباط و عدم ارتباط زندگی می کنیم.حالا می تونیم این کار  رو با درکی که داریم انجام بدیم .امیدوارم این کتاب به شما کمک کنه تا رابطتتون رو به ماجراجویی باشکوهی تبدیل کنید . مسیری که تو این کتاب توضیح داده شده حکم همین ماجراجویی رو  داشته است.

 

جزئیات

 

ناشر: Little, Brown Spark  

تاریخ انتشار :(February 28, 2012)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۳۲۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا