روانشناسیکتاب

نسخه الکترونیک کتاب How to Live on 24 Hours a Day زبان اصلی

How to Live on 24 Hours a Day
How to Live on 24 Hours a Day

 


How to Live on 24 Hours a Day


معرفی کتاب :

 

شما باید از ۲۴ ساعت زمان روزانه در تمامی جنبه‌های زندگی استفاده کنید. کتاب چگونه هر روز ۲۴ ساعت زندگی کنیم، نوشتۀ آرنولد بنت، اثری شگفت‌انگیز با زبانی ساده و روان است که به شما روش استفاده بهینه از زمان را می‌آموزد.

آرنولد بنت (Arnold Bennett) این کتاب را با لحنی دوستانه به سبک گفتگوی مستقیم خود با شما نگاشته است. در واقع چگونه هر روز ۲۴ ساعت زندگی کنیم (How to live on 24 hours a day) کتابی مفید و کاربردی در مورد چگونگی گذراندن وقت‌تان به بهترین شکل است.

برای کنترل زمان باید روی هر جنبه از انتخاب‌هایمان تمرکز داشته باشیم. تمامی افراد چه فقیر و چه ثروتمند روزانه ۲۴ ساعت وقت دارند تا کیف پول خود را پر کنند. زمان از دیدگاه بنت، معجزه‌ای روزانه است که باید آن را در جهت رسیدن به تعادل، سلامتی، لذت، ثروت و… مدیریت کنید و یکی از علت‎‌های اصلی و مهمی که باعث این عدم مدیریت می‌شود، خستگی روزانه و تعادل نداشتن در کارهاست.

واضح‌ترین راه حل این است که راه چاره‌ای برای اجتناب از خستگی روزانه بیابید. مثلاً می‌توانید پیش از پرداختن به برنامه روزانه‌ی خود، و نه پس از آن، انرژی خود را صرف موارد فوق برنامه کنید. صبح‌ها زودتر از خواب برخیزید. خواهید گفت نمی‌توانید. خواهید گفت امکان ندارد شب‌ها زودتر بتوانید بخوابید، زیرا با این کار زندگی کل خانواده را تحت تاثیر قرار خواهید داد.

شما باید یک ساعت، یک ساعت و نیم، یا حتی دو ساعت زودتر از خواب برخیزید؛ و اگر لازم است، در صورت امکان، زودتر به رختخواب بروید. در مسئله فراتر رفتن از برنامه‌ها، یک ساعت در صبح به اندازه دو ساعت در شب بازدهی دارد.

اگر می‌خواهید از زمان خود به خوبی استفاده کنید و زندگی مفید توام با موفقیت داشته باشید، این کتاب را حتما مطالعه کنید.

جزئیات :

ناشر :Independently published 

تاریخ انتشار :(July 26, 2021)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات : ۶۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا