رمان

رمان Little Women ( زنان کوچک ) زبان اصلی

Little Women
Little Women

 

Little Women

 

معرفی کتاب زنان کوچک:

 

رمان Little Women  ( زنان کوچک ) نام رمان بلندی از لوییزا می الکانت نویسنده آمریکایی است. داستانی که به بیشتر از ۵۰زبان ترجمه شده و موفق شده از میون مرز های فرهنگی و مذهبی عبور کنه . زنان کوچک  در دو جلد در سالهای ۱۸۶۸ و ۱۸۶۹ منتشر شد. داستان در مورد زندگی ۴ خواهر – مگ / جو / بت و ایمی مارچ است که با الهام  از زندگی واقعی نویسنده با سه خواهرش نوشته شده .

داستان کتاب زنان کوچک در مورد خانواده مارچ که قبلا پولدار بودن ولی الان وضعیت خوبی ندارن و پدرشون برای کمک به سرباز ها وطن به جنگ رفته و حالا اون ها سعی می کنن زندگی خودشون رو اداره کنن و تو کنارش به مردم محتاج کمک کنن. اون ها همگی زندگی نسبتا سختی دارن و از یکدیگر حمایت میکنن و ماجراهای  جالبی براشون پیش می یاد.

تو کتاب دوم  ماجرا های جالبی  پیش میاد که از برجسته ترینشون می تونیم به این ماجرا اشاره کنیم.

لاری عاشق جو میشه و جو هم وقتی می فهمه از اون دوری می کنه . ولی یه روز وقتی برای قدم زدن بیرون می رون لاری درخواست خودش رو به زبون میاره و از جو می خواهد با او ازدواج کنه و به او میگه که از اولین لحظه ای که اونو دیده عاشقش شده . جو درخواست او رو رد میکنه  و به او میگه که با وجود این که سعی کرده نتونسته عاشق لاری بشه.

لاری که افسرده است به همراه پدر بزرگ خودش به اروپا میره و در اونجا ایمی رو ملاقات میکنه و چون ایمی خیلی با اون مهربان بوده عاشق ایمی میشه و ایمی هم اونو دوستداره با او ازدواج میکنه.

 

جزئیات

 

ناشر :SeaWolf Press

تاریخ انشار : (March 2, 2019)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۵۴۶

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا