کتاب

کتاب خارجی حضرت محمد به زبان انگلیسی

در این مقاله به یکی از پرفروش ترین کتاب های آمازون در باره صدر اسلام و زندگی حضرت محمد پیامبر اسلام می پردازیم. در این کتاب زندگی نامه و نقاط عطف این پیامبر به صورت کامل شرح شده است. این کتاب که در دسته بندی زندگی نامه حضرت محمد به زبان انگلیسی است و یک کتاب خارجی زندگی نامه حضرت محمد به شمار می آید بهترین گزینه برای آشنایی با ابعاد زندگی این پیامبر است که به شما توصیه آن را توصیه میکنیم. برای درخواست کتاب از آمازون می توانید از وب سایت فایلسو اقدام نمایید. در ادامه بخشی از تشریح صفحه آمازون این کتاب برای شما درج شده است.

کتاب زندگی حضرت محمد به زبان انگلیسی

پیامبر اکرم برای همه بشریت یک قهرمان است. او در طول عمر خود دین جدیدی به نام اسلام برقرار كرد. یک کشور جدید ، اولین عربستان متحد. و یک زبان ادبی جدید ، عربی کلاسیک قرآن ، زیرا اعتقاد بر این است که قرآن کلام خدا است که توسط فرشته گابریل به محمد نازل شد. نسلی پس از مرگ وی به عنوان بنیانگذار امپراتوری جهانی و تمدن جدید شناخته می شود.

زندگی نامه حضرت محمد به زبان انگلیسی
هر یک از این دستاوردها برای تأسیس دائمی نبوغ خود بیش از حد کافی بود. از نظر اوایل قرن بیست و یکم ، آنچه از همه بیشتر حیرت انگیز است این است که او نیز توانست به خود صادق بماند و تا آخرین روزهای خود فروتنی ، ادب و انسانیت را که به عنوان یک پسر چوپان یتیم در مرکزی عربستان یاد گرفته بود ، حفظ کند. اگر کسی به دنبال یک نمونه موازی از مسیحیت است ، باید امپراتور کنستانتین را با سنت فرانسیس و سنت پاول ترکیب کنید ، یک چشم انداز بسیار جذاب.
زندگی نامه ظریف بارنابی راجرسون نه تنها به طور مستقیم به زندگی پیامبر اکرم نگاه می کند ، بلکه زیبایی را برای خوانندگان غربی جهان عرب که در آن در سال 570 میلادی به دنیا آمد ، برانگیخته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا