رمانعاشقانه

دانلود رمان My Dark Vanessa زبان اصلی

 

My Dark Vanessa

My Dark Vanessa


 دانلود رمان خارجی  My Dark Vanessa


 

معرفی رمان ونسای غمگین من  :

 

واکاوی روان شناختی رابطه ی عاطفی میان دختری نوجوان با معلم جذاب و کنترلگر خود . کتاب ونسای غمگین من رمانی ست به قلم کیت الیزابت راسل که عنوان پرفروش ترین نیویورک تایمز را از آن خود کرده است . ونسای پانزده ساله که دختری بلندپرواز و باهوش است درگیر رابطه با استرین معلم چهل و دوساله ی خود می شود . اثری درخشان و جالب توجه که انفجاری را برای نویسنده ی تازه کار خود رقم زده است .

ونسا را هرگز نمی توان دختری معمولی نامید . او یک نوجوان جسور باهوش و متفاوت است و کتاب خولندن را به پسرها ترجیح می دهد . پسرهای کم سن و سال که تنها کاری که بلدند مسخره کردن دخترها به خاطر ظاهر و جوش هایشان است . تنها جایی که ونسای واقعا احساس دیده شدن می کند در انگلیسی است کلاس آقای استرین جایی که معلمش طوری با او صحبت می کند که انگار هم سن و سال هم هستند . آقای استرین برخلاف همه  با او مثل بچه ها رفتار نمی کند . این مستورکننده ترین حسی ست که ونسای تا به حال در زندگی خود تجربه کرده است . هیچ کس نمی تواند او را این کونه درک کند . پیامد های این رابطه ی ممنوعه در سال های آینده در همه جنبه ها ی زندگی ونسای جاری خواهد شد . تا روزی که یک پست فیسبوکی توهم عشقی را که او برای خود ساخته بود از بین می برد .

 

خرید کتاب ونسای غمگین من

 

ونسای غمگین من یک پیروزی هولناک است . باید زره ای آهنین بپوشید و با جانی سخت به خواندن درباره ی موضوع حساس این کتتاب بیابید. رمانی پیجیده هوشمندانه – و کاملا جذاب که از ابتدا تا انتهای داستان شما را با خود همراه می کند . این اثر در سال ۲۰۲۰منتشر شده و نوشتن ان حد.د ۱۸سال طول کشد . کیت الیزابت راسل داستانی برایمان می سازد که به همان اندازه که دلواپس کننده و اندوه ناک است همانقدر نیز روح افزاست.

 

 

جزئیات :

 

ناشر:William Morrow Paperbacks 

تاریخ انتشار:(February 2, 2021)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات : ۴۰۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا