کتاب

معرفی کتاب های داستانی خارجی برای تقویت زبان انگلیسی

در این مقاله به معرفی کتاب های داستانی خارجی برای تقویت زبان انگلیسی و رمان های خارجی برای تقویت انگلیسی می پردازیم. این کتاب های داستانی به زبان انگلیسی شامل جملات کوتاه و ساده می باشد که برای تقویت زبان انگلیسی شما مناسب هستند. کتاب های داستانی انگلیسی با جملات ساده در زیر فهرست شده اند و در صورت تمایل به خرید کتاب از آمازون می توانید از وب سایت فایلسو  در خواست کتاب خارجی داده تا ما آن ها را برای شما فراهم کنید. در ادامه توضیحات مربوط به این کتب آمده است.

معرفی کتاب های داستانی خارجی برای تقویت زبان انگلیسی

معرفی کتاب های داستانی خارجی برای تقویت زبان انگلیسی

1. باد در بیدها – کنت گراهام

این داستان کلاسیک در حومه انگلیسی برگزار می شود و ماجراهای حیواناتی را که در کنار رودخانه زندگی می کنند به اشتراک می گذارد. استفاده ساده از زبان گراهام با داستان های تخیلی باعث می شود که این یک خواندن لذت بخش برای بزرگسالان و کودکان باشد.

2. ارباب مگس ها – ویلیام گلدینگ

این کتاب یک کلاسیک مدرن و یک متن مطالعه محبوب برای مدارس در سراسر جهان است. وقتی گروهی از پسران در جزیره بیابانی منزوی می شوند ، جامعه ای که آنها ایجاد می کنند به رفتار ظالمانه می روند. گلدینگ تقریباً مانند شعر از زبان دراماتیک و توصیفی استفاده می کند و باعث می شود احساس کنید که خودتان در صحنه هستید.

3. پیرمرد و دریا – ارنست همینگوی

ارنست همینگوی به دلیل شیوه نوشتن واضح و روشن و ساختار جمله کوتاه مشهور است که برای زبان آموزان زبان انگلیسی بسیار عالی است و افراد زیادی آن را در مدرسه خوانده اند. این داستان شجاعانه یک ماهیگیر کوبایی و نبرد او برای فرود آمدن یک مارلین غول پیکر است و مقدمه ای کامل برای همینگوی به عنوان نویسنده است.

4. مزرعه حیوانات – جورج اورول

این رمان کوتاه و تمثیلی داستان حیواناتی را که در برابر اربابان انسانی خود قیام می کنند ، روایت می کند و طنز دوران استالین در اتحاد جماهیر شوروی است. اورول از انگلیسی ساده برای استفاده در همه سطوح خواندن با رویکرد “کمتر بیشتر است” استفاده می کند ، و حیوانات با جملات کوتاه و واضح صحبت می کنند.

5. سه شنبه ها با موری – میچ آلبوم

هنگامی که میچ آلبوم با موری شوارتز ، استاد سابق کالج خود ارتباط برقرار می کند ، او درسهای ارزشمندی از زندگی می آموزد و تمام خردمندانه و مضحکانه ای را که موری در ماههای آخر عمرش فاش می کند با خوانندگان به اشتراک می گذارد. این یک کتاب عالی برای انتخاب سبک گفتگو بیشتر در خواندن و نوشتن است. همچنین یک کتاب عالی برای خواندن با صدای بلند است.

6. وفاداری بالا – نیک هورنبی

برای هر عاشق موسیقی که باید بخواند ، این داستان مدرن از یک سبک معمولی استفاده می کند و از نقطه نظر شخصیت اصلی ، راب ، یک مغازه دار قلبی وینیل که در شمال لندن زندگی می کند ، نوشته شده است. با گفتگوهای کوتاه و خنده دار بین شخصیت هایی که واقعاً داستان را در حرکت نگه می دارند ، احساس سرعتی دارد.

7. The Giver – Lois Lowry

لوری از جملات کوتاه و دستور زبان ساده برای ایجاد داستانی استفاده می کند که از همان ابتدا جلب توجه می کند. این در مورد پسری به نام جوناس و جامعه ای است که او در آن قرار دارد – جایی که آزادی ، فردیت و انتخاب وجود ندارد.

8. فوق العاده آقای روباه – روالد دل

روالد دال یکی از بزرگترین نویسندگان کودک است و در بزرگسالان نیز بسیار محبوب است. شروع با کتاب کودکان روش خوبی برای شروع خواندن رمان های انگلیسی است ، زیرا آنها غالباً توطئه های هیجان انگیز و گفتگوی سرگرم کننده دارند.

9. حادثه عجیب سگ در شب – مارک هادون

این داستان در مورد ماجراهای یک پسر جوان با اوتیسم ، کریستوفر است. وقتی او قتل سگ همسایه خود را کشف کرد ، تصمیم می گیرد تا در مورد آن تحقیق کند. همانطور که از دیدگاه کریستوفر گفته می شود ، توضیحات مربوط به واقعیت او برای هر چیزی که می بیند ، واضح و آسان قابل درک است و شما را به سفری جذاب می برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا