تخیلیرمانماجراجویی

خرید رمان زیبای One By One نوشته فریدا

One By One
One By One

 

معرفی :

 

یک تریلر روانشناسی نفس‌گیر که تا آخرین صفحه آن، غافل‌گیر خواهید شد! کتاب یکی پس از دیگری داستانی بی‌نهایت جذاب و پرفروش است که نویسنده‌ی مشهور فریدا مک فادن، در آن قصه سفر خون‌بار سه زوج را روایت می‌کند.

آیا باور دارید که خواب یک کودک، می‌تواند به بدترین و حقیقی‌ترین شکل ممکن تعبیر شود؟

پیرنگ کتاب یکی پس از دیگری (One By One) همچون دیگر داستان‌های آمریکایی، بر محوریت قصه زوجی بنا شده است که طی مشکلات شخصی‌شان حادثه هیجان‌انگیزی به موازات آن پیش می‌رود. فریدا مک فادن (Freida McFadden) در این اثر داستان زوجی را روایت می‌کند که ارتباط عاطفی خوبی با یکدیگر ندارند و پس از یک دهه زندگی مشترک، به بن‌بست رسیده‌اند. آن‌ها برای فرار از روزمره‌ها و کلیشه‌های زندگی‌شان راهی یک سفر ماجرجویانه به قصد طبیعت‌گردی شدند تا غبار کدورت‌ها را دور بریزند و رنگی تازه به زندگی‌شان بدهند.

یک روز پیش از راهی شدن نوا و کلیر به سفری که با دوستان‌شان ترتیب داده بودند، فرزندشان به آن‌ها گفت به این سفر نروید! من خواب دیده‌ام که هیولایی شما را نابود می‌کند! آن‌ها این حرف را ناشی از تخیلات کودکانه فرزند خود می‌بینند و به این صحبت اعتنایی نمی‌کنند.

روز سفر فرا می‌رسد و شش دوست که در حقیقت سه زوج بودند به قصد اقامت در جنگلی بکر و مرموز، شهر را ترک می‌کنند. پس از اتفاقات هولناکی که طی این روزها رخ می‌دهد، در نهایت درمی‌یابند که یک قاتل در میانشان است و از این جمع تنها یک زوج به خانه برمی‌گردند!

یکی از نکات قابل تامل کتاب یکی پس از دیگری این است که اکثر مخاطبان به طور متفق‌القول می‌گویند برای خواندن آن بسیار هیجان‌زده بودند و با توجه به حجم نسبتا زیاد، کتاب را در ۲۴ ساعت تمام کردند!

 

جزئیات :

 

ناشر: Independently published

تاریخ انتشار : (July 25, 2020)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات : ۲۹۳

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا