اخبار

افرادی که کتاب ebooks را می‌خوانند ، بیشترمطالعه میکنند

بنیاد ملی هنرهای آمریکا عادت‌های مطالعه آمریکا را در سال ۲۰۱۷ بررسی کرد و گزارشی جدید صادر کرد .

 

آنها دریافتند که بزرگسالانی که ebooks رامی خوانندوبه audiobooks گوش می دهنددرهرسال بیشترین کتاب رامصرف می کنند:#بطورمتوسط از هر10نفر چهارنفرکتاب چاپی مطالعه میکنند…خواندن کتاب درحال واگذاری خودبه گوش دادن به کتاب های الکترونیکی است..# نظرسنجی از خوانندگاندر این نظرسنجی ، 44.5 درصد از بزرگسالان گفتند: که آن‌ها به خواندن و گوش دادن کتاب در قالب های دیجیتالی علاقه دارند و تنها25.1 درصد از بزرگسالان کتاب‌های چاپی را می‌خوانند .((50.6 0/0 درصداز افرادی که کتاب دیجیتالی میخوانند و دیجیتالی گوش میدهند ، گفتند که تنها ebooks را می‌خوانند)) ،این گزارش محصول جانبی یک نظرسنجی است که در سال ۲۰۱۷ توسط گروهی از ۱۵۰۰ نفر انجام شد . من فکر می‌کنم مهم است که توجه داشته باشیم که از زمان تجزیه و تحلیل داده‌ها ، فروش audiobook منفجر شده‌است .

مطالعه مرکز تحقیقات پیو در اوایل سال جاری نشان داد که تعداد بزرگسالانی که در سال گذشته از audiobooks استفاده کرده‌اند از دوره ۲۰۱۸ ۶ درصد بالا رفته‌اند .

داده‌ها از ناشران این روایت را پشتیبانی می‌کنند . انجمن ناشران آمریکا نیز از اوایل سال جاری نشان داد که فروش of دانلود شده از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ به ۳۷ % رسید و سومین سال متوالی رشد دو رقمی را برای این گروه تعیین کرد . در بریتانیا ، ناشران افزایش مشابهی را اظهار کرده‌اند و میزان فروش in را حتی در حالی که فروش کتاب‌های چاپی کاهش‌یافته است ، ذکر کرده‌اند #چندمطلب دیگرازگزارش:خوانندگان جوان ، به خصوص آن‌هایی که در سنین 18 تا 24 هستند ,بیشتر از سایر گروه‌هاکتاب دیجیتال میخوانند .
آمریکایی‌های مسن بدون توجه به فرمتی که از آن استفاده می‌کنند ، کتاب چاپی را به طور کلی بیشتر از خوانندگان جوان مطالعه می کنند..“رمان یا داستان های کوتاه یاآثارشرح حال,تاریخ,ومذهب,بیشتربه چاپ میرسند..

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا