کتاب

دانلود کتاب زیبای Reasons to Stay Alive زبان اصلی

Reasons to Stay Alive

 

Reasons to Stay Alive
Reasons to Stay Alive

 


 

معرفی :

 

کتاب دلایلی برای زنده ماندن به قلم مت هیگ نویسنده پرفروش نیویورک تایمز روند بهبودی یک افسردگی شدید را از زبان خودش که این  بیماری را پشت سر گذاشته روایت می کند . این اثر به عنوان نامزد نهایی جایزه کتاب سال واتراستونز انتخاب شده است . از هر ۵ نفر یک نفر به افسردگی مبتلا است . آمار تکان دهنده ای که نیازمند تامل بیشتر بر این بیماری و عواقب نگران کننده آن نظیر خودکشی است . تو کتاب شگفت اتگیز دلایلی برای زنده ماندن شاهد نبرد مت هیگ افسردگی اش خواهید بود .

او راهکارها و تجربیات زیسته خود در مورد افسردگی را با زبانی صمیمانه به اشتراک می گذارد . مهمترین نکته ای که مت هیگ در این کتاب بر آن تاکید دارد تاثیر قدرت عشق ورزیدن و دوست داشته شدن است .

او به صراحت اعلام می دارد که یکی از عوامل موثر در غلبه اش بر این بیماری خانمان سوز عشق و حمایت خانواده اش بوده است . یکی از جذاب ترین نکات این کتاب که آن را کمی با آثار انگیزشی دیگر متفاوت می سازد بحث و گفتگویی جنجالی است که نویسنده میان خود اکنون و خود پیشینش ارائه می دهد . در حقیقت خود پیشین نماینده روحیه افسرده و ناامیدانه است که دائما به همه چیز نگاه منفی دارد و خود اکنونش نسخه بهبود یافته و امیدوار به زندگی است که ارزش حقیقی زندگی را در یافته است .

تمامی علاقه مندان کتاب های انگیزشی و افرادی که احساس پوچی و ناامیدی می کنند را به خواندن این اثر الهام بخش دعوت می کنیم .

 

جزئیات :

 

ناشر :Penguin Life 

تاریخ انتشار :(February 23, 2016)

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات :۲۷۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا