مجله

مجلات مد معتبر در جهان

یکی از مهم‌ترین منابع برای آگاهی از برترین ترند‌های روز، مجلات مد می‌باشند که فایل زبان اصلی آن‌ها در ایران موجود نبوده و در صورت درخواست مجله‌های مد می‌توانید با فایلسو در ارتباط باشید.

با وجود رسانه‌های اجتماعی چون اینستا گرام، تلگرام و توئیتر هنوز مجلات معتبر، خرید مجلات مد و فشن زبان اصلی و ترجمه آن در صنعت مد وجود دارد.

مجله مد ELLE

این نشریه فرانسوی برای اولین بار در سال ۱۹۴۵ میلادی منتشر و هنوز هم جز ده مجله برتر در زمینه صنعت مد به شمار می‌آید. این مجله به صورت هفتگی، اطلاعاتی در رابطه با جدید‌ترین ترند‌های دنیای مد، اظهارنظر سلبریتی‌های موسیقی و طراحان عرصه مد چون برند شانل به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. هلن گوردون و پیر لازارف بنیانگذاران اصلی این مجله که در حال حاضر به ده زبان زنده دنیا چاپ می‌شود، بودند.

مجله فشن  VOGUE

شروع کار مجله در سال ۱۹۸۲ میلادی از پایتخت مد آمریکای شمالی و بعد‌ها در سرتاسر جهان منتشر و در تمامی زمینه‌های مد فعالیت دارد. مثلا ووگ بافتنی در فصل پاییز و زمستان بسیار طرفدار از سوی لاکچری گرد‌ها دارد و در این مجله همه چیز حول فشن دیزاین است. به دلیل فوتوشوت‌های ووگ در مورد کریس رونالدو ویکتوریا سکرت، این مجله بازتاب جهانی پیدا کرده است.

VOGUE یکی از برترین مجلات مد

مجلات مد  GLAMOUR

از مهم‌ترین مجلات مد معتبر دنیا نشریه گلمور در سال ۱۹۳۹ فعالیت خود را در عرصه مد شروع و در رابطه با مد و لباس تا دکوراسیون منزل و خودرو، اطلاعات بسیاری در اختیار طرفداران خود قرار می‌دهد. برای به دست آوردن اطلاعاتی از میراندا کر و جی جی حدید، خرید مجله مد و فشن زبان اصلی گلمور بپردازید.

مجله فشن  ALLURE

این مجله جزء پر مخاطب‌ترین مجلات مد معتبر در عرصه مد است و علاوه بر مد و لباس در رابطه با لوازم آرایشی و بهداشتی نیز فعالیت دارد. در سال ۱۹۹۱ شروع به کار کرد و هر ماه شما را با ترند‌های آرایشی و بهداشتی دنیا آشنا خواهد کرد.

مجلات مد  INSTYLE

برای بار نخست در سال ۱۹۹۴ منتشر و طرفداران بسیاری در سرتاسر دنیا دارد. بسیاری از افراد از طریق این مجله با سبک‌های کژوال و رسمی، استایل‌های بهاره، کیف و کفش، لباس و لوازم آرایشی سلبریتی آشنا می‌شوند. با تیلور سویفت، بیانسه و ملکه مد جهان از طریق مجله استایل می‌توانید آشنا شوید.

مجله فشن  VANITY FAIR

سابقه فعالیت این مجله به اوایل قرن بیستم میلادی بر می‌گردد و اطلاعاتی در مورد لباس، مد و البته سبک زندگی در اختیار خوانندگان خود قرار می‌دهد. هر سال در نزدیکی زمان شروع مراسم گلدن گاوب این مجله یک مهمانی برگزار و پوشش افراد مشهور به واسطه این مهمانی بازتاب زیادی در جهان پیدا می‌کنند.

از دیگر مجلات مد معتبر دنیا نشریه اسنس، لایف استایل، رد بوک، ALLURE، MARIE CLAIRE، مجله بازار هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا