کتاب

کتاب یک روز ریچارد اسکارری در فرودگاه زبان اصلی 

قسمتی از داستان یک روز ریچارد اسکارری در فرودگاه

 

کتاب داستان زبان اصلی ریچارد اسکارری

از داخل فلپ سالی ، هاکل و لاولی قرار است با پدر هاکل و پدر سالی قایقرانی کنند اما باران می بارد. پدر می گوید که آنها مجبور به ماندن در داخل و بازی هستند ، اما دوست آنها رودولف فون فلوگل روزی را نجات می دهد که بچه ها را با ماشین خود جمع می کند و آنها را برای یک روز سرگرم کننده از گشت و گذار در فرودگاه نجوا می کند. پر از سرگرمی های فرودگاهی و اشتباهات “Scarry”. 

کتاب  علمی و ماجراجویانه (یک روز ریچارد اسکارری در فرودگاه)

 

برای یک روز ماجراجویی و اکتشاف در فرودگاه ، به شخصیتهای محبوب Huckle Cat ، Sally و Lowly Worm ، شخصیت های محبوب Richard Scarry بپیوندید. طرفداران هواپیما نگاهی دقیق از ترمینال ، برج کنترل ، باند فرودگاه و موارد دیگر دارند! دارای بیش از 70 کلمه دارای برچسب و یک صفحه برچسب! ساعت ها سرگرمی با این ماجراجویی شلوغ از یک و تنها ریچارد اسکار داشته باشید!درباره نویسنده ریچارد اسکار یکی از بهترین نویسندگان محبوب کودکان در جهان است! که کتاب داستان کوتاه انگلیسی مینویسد .

در کار خارق العاده خود ، اسکار بیش از 150 کتاب را به تصویر کشید که بسیاری از آنها هرگز چاپ نشده اند. کتابهای وی بیش از 100 میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رسیده است و هم اکنون به بیش از بیست زبان منتشر شده است. هیچ تصویرگر دیگری علاقه ای به سخنان و مفاهیم خردسال کودکی نشان نداده است. ریچارد اسکری پس از مرگ ، در سال 2012 جایزه دستاورد زندگی را از انجمن تصویرگرها دریافت کرد.

محدوده سنی: 3 – 7 سال

سطح کلاس: پیش دبستانی – 2

سری: تصویربرداری (R)

شومیز: 24 صفحه
ناشر: کتاب خانه های تصادفی برای خوانندگان جوان؛ نسخه ناشناخته (24 آوریل 2001)

زبان انگلیسی

خرید کتاب یک روز ریچارد اسکارری در فرودگاه زبان اصلی 

 

شما میتوانید برای :

دانلود کتاب انگلیسی با فایل صوتی

کتاب انگلیسی برای کودکان

دانلود کتاب داستان کوتاه

کتاب داستان ماجراجویانه انگلیسی

کتاب داستان علمی و ماجراجویانه

دانلود کتاب داستان انگلیسی با فایل ترجمه فارسی pdf

خرید کتاب داستان انگلیسی

و بهترین کتاب های زبان اصلی از  سایت فایلسو  درخواست نمایید

 

 

Richard Scarry’s A Day at the Airport (Pictureback(R))Paperback – April 24, 2001

Join Richard Scarry’s beloved characters Huckle Cat, Sally, and Lowly Worm for a day of adventure and discovery at the airport. Airplane fans will get an up-close look at the terminal, the control tower, the runway, and more! Featuring over 70 labeled words and a sticker sheet! Have hours of fun with this busy adventure from the one and only Richard Scarry!

 

Age Range: 3 – 7 years

Grade Level: Preschool – 2

Series: Pictureback(R)

Paperback: 24 pages
Publisher: Random House Books for Young Readers; unknown edition (April 24, 2001)

Language: English

 

کتاب داستان کوتاه انگلیسی – کتاب انگلیسی برای کودکان – دانلود کتاب انگلیسی با فایل صوتی – دانلود کتاب داستان کوتاه – کتاب داستان ماجراجویانه انگلیسی -کتاب  داستان علمی و ماجراجویانه – دانلود کتاب داستان انگلیسی با فایل ترجمه فارسی pdf -خرید کتاب داستان انگلیسی – بهترین کتاب های زبان اصلی – کتاب های زبان اصلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا