رمان

رمان عاشقانه سه دختر حوا زبان اصلی

دانلود رایگان کتاب سه دختر حوا زبان اصلی و ترجمه نشده -شما می توانید رمان اورجینال را با خرید کتاب از آمازون »کتاب های ترجمه نشده و نسخه اصلی را به صورت رایگان دانلود کنید و در کمترین زمان دریافت نمایید

معرفی و دانلود برترین و جذاب ترین رمان ها برای تقویت زبان انگلیسیfilesoo.com بهترین pdf  رمان های زبان اصلی در اختیار شما قرار میدهد 

از طریق صفحه درخواست تهیه کتاب از آمازون مشخصات منبع درخواستی مورد نظر را ثبت کنید

 الیف شافاک در کتاب سه دختران حوا، داستان جذاب و خواندنی سه دختر با نام‌های پری، مونا و شیرین را روایت می‌کند که با روحیات و افکار متفاوت از نقاط مختلف خاورمیانه هنگام تحصیل در دانشگاه آکسفورد با هم آشنا می‌شوند.

کتاب سه دختران حوا (Three Daughters of Eve) به واکاوی جنبه‌های مختلف روان‌شناختی و جامعه‌شناختی زندگی این سه دختر می‌پردازد.

رمان جدید و خیره کننده ، به موقع جدید از نویسنده تحسین برانگیز بین المللی و معتبر بین المللی Apprentice The Architect’s The Bastard of Istanbul. پری ، یک زن متاهل ، ثروتمند و زیبا ترکیه ای ، هنگام رفتن به یک مهمانی شام در یک عمارت ساحلی در استانبول هنگامی که یک گدای کیف دستی خود را می خورد. در حالی که او تلاش می کند تا آن را پس بگیرد ، عکسی به زمین سقوط می کند .

قطبی قدیمی از سه زن جوان و استاد دانشگاه آنها. یک یادگار از گذشته – و یک عشق – پری ناامید شده بود تا فراموش کند. سه دختر حوا عصر امروز در استانبول معاصر به سر می برند ، به محض ورود پری به مهمانی و تنش هایی را که در این کشور چهارراه بین شرق و غرب ، مذهبی و سکولار ، ثروتمند و فقیر می بارد ، پیمایش می کند. در طول شام ، و در میان سرسختی که مطمئناً ناشایست است ، حملات تروریستی در سطح شهر رخ می دهد.

با این وجود رقابت در ذهن پری خاطراتی است که توسط polaroid تقریبا گمشده او ، از سالهایی که نخستین بار برای اولین بار به خارج از کشور اعزام شد ، برای حضور در دانشگاه آکسفورد فراخوانده شده است. او به عنوان یک زن جوان در آنجا ، با شیرین جذاب ، پرماجرا ، یک دختر کاملاً مقارن ایرانی و مونا ، یک مصری-آمریکایی فداکار ، دوست شده بود.

استدلالهای آنها در مورد اسلام و فمینیسم در استاد کاریزماتیک اما بحث برانگیز استاد آزور ، که به الوهیت می آموزد ، اما به روشهای غیرمستقیم ، تمرکز دارد. با نزدیک تر شدن حملات تروریستی ، پری برای یادآوری رسوایی که همه آنها را از هم پاشید ، به یاد می آورد. الیف شفاک رمان نویس شماره یک پرفروش در بومی ترکیه است و اثر وی در سراسر جهان ترجمه و جشن گرفته می شود. در سه دختر حوا ، او داستانی غنی و متحرک را برای ما تعریف کرده است که یکی از ژرف ترین تغییرات دریایی جهان مدرن را انسانی و شخصی سازی می کند.

The stunning, timely new novel from the acclaimed, internationally bestselling author of The Architect’s Apprentice and The Bastard of Istanbul 

Peri, a married, wealthy, beautiful Turkish woman, is on her way to a dinner party at a seaside mansion in Istanbul when a beggar snatches her handbag. As she wrestles to get it back, a photograph falls to the ground–an old polaroid of three young women and their university professor. A relic from a past–and a love–Peri had tried desperately to forget.

Three Daughters of Eve is set over an evening in contemporary Istanbul, as Peri arrives at the party and navigates the tensions that simmer in this crossroads country between East and West, religious and secular, rich and poor. Over the course of the dinner, and amidst an opulence that is surely ill-begotten, terrorist attacks occur across the city. Competing in Peri’s mind however are the memories invoked by her almost-lost polaroid, of the time years earlier when she was sent abroad for the first time, to attend Oxford University.

As a young woman there, she had become friends with the charming, adventurous Shirin, a fully assimilated Iranian girl, and Mona, a devout Egyptian-American. Their arguments about Islam and feminism find focus in the charismatic but controversial Professor Azur, who teaches divinity, but in unorthodox ways. As the terrorist attacks come ever closer, Peri is moved to recall the scandal that tore them all apart.

Elif Shafak is the number one bestselling novelist in her native Turkey, and her work is translated and celebrated around the world. In Three Daughters of Eve, she has given us a rich and moving story that humanizes and personalizes one of the most profound sea changes of the modern world.

  • Hardcover: 384 pages

  •        Publisher: Bloomsbury USA (December 5, 2017

  • Language: English

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا